روزانه 2200 نفر از مراکز درمانی تأمین اجتماعی ایلام بازدید می کنند – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



علیرضا رمضانی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی گفت: خدمات تأمین اجتماعی در سه مرکز درمانی شامل کلینیک میلاد دی ، کلینیک 2 پوندی و کلینیک شهرستان دهلران به افرادی که تحت حمایت تامین اجتماعی هستند خدمات ارائه می دهند.

وی اظهار داشت: مشاوره های لازم برای راه اندازی کلینیک های جدید تأمین اجتماعی در شهرهای هدف انجام شده است و پس از طی مراحل قانونی قطعاً شاهد افزایش خدمات پزشکی برای جامعه هدف در استان خواهیم بود.

وی افزود: خوشبختانه با نسخه الکترونیکی شاهد همکاری خوبی بین پزشکان در حومه شهر هستیم و برای ارائه خدمات بهتر ، تیمی متشکل از کارشناسان مجرب مدیریت درمان ، پیگیری و عیب یابی ، پایش ، پایش ، ارزیابی و نظارت را در دستور کار خود دارند. “

رمضانی گفت: اگر بیمه شدگان با طرد یا مشكلی روبرو هستند ، قطعاً با سیستم مواجه هستند ۱۴۲۰ برای تخلفات احتمالی با کارشناسان تماس بگیرید مانیتور و به صورت قانونی هدیه کنید

مدیر تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: با توجه به اینکه در برخی از شهرهای استان هیچ شعبه ای از کلینیک D وجود ندارد ، طبق توافق نامه منعقد شده با دانشگاه علوم پزشکی ، کلیه بیمه شدگان بستری در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی رایگان است.

بیشتر بخوانید  افزایش ساعت کاری میادین میوه و تره بار تهران

دیدگاهتان را بنویسید