مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

“روحانی” قانون معروف را اعلام نکرد / گشتی برای راهنمایی کارمندان تشکیل می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند سید محمد صالح هاشمی-گلپایگانی عصر امروز ، در جلسه ای با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ، وی گفت كه كار اصلی كارخانه احیای امر به معروف و نهی از منكر در جامعه و تحریک دیگران: همه کسانی که در این موضوع انگیزه دارند باید توسط گیاه حمایت شوند.

وی اظهار داشت: در بحث گیاه برای احیای امر به معروف و نهی از منکر می توان دو رویکرد داشت؛ ما همچنین می توانیم بودجه ها را در ستاد بگیریم و افراد را استخدام کنیم و دوباره در کنار سایر م otherسسات یک م institutionسسه برای کارمندان داشته باشیم.

دبیر ستاد الحاق به معروف و نهی از منکر با تأکید بر اینکه باید از همه توانایی های خود استفاده کنیم ، گفت: آنچه رهبر معظم انقلاب فرموده اند این است که ما باید از ظرفیت در همه جا استفاده کنیم ، یعنی یک وزارتخانه مستقل که می خواهد در هر سه شاخه احیا شود. “او امر به معروف و نهی از منکر دارد و نمی خواهد مستقیماً امر به معروف یا نهی از منکر کند.

هاشمی گلپایگانی گفت: طبق قانون ، آموزش بسیجیان برای امر به معروف و نهی از منکر مبتنی است ، به این معنی که همه توانایی های بسیجیان ضابط قضایی هستند ، بنابراین ما می خواهیم دوباره بسیج ایجاد کنیم. “

وی افزود: یکی از معایب گیاه عدم کارآیی شماست! مردم انتظار دارند که با دیدن طبقه عمومی که این مورد در مورد مدیریت لباس و سگ است ، چه اتفاقی خواهد افتاد ، و به تعداد جلسات ما اهمیتی نمی دهند.

بیشتر بخوانید  کنفرانس بین المللی مدیریت پایدار گردشگری در اردبیل برگزار می شود

دبیر ستاد تخصیص امر به معروف و نهی از منکر توضیح داد: به دنبال موضوع تصویب قانون ستاد تخصیص امر به معروف و نهی از منکر ، نامه ای سه صفحه ای مفصل به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشتند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه ای به مرحوم آقای هاشمی شاهرودی فرستادند كه او نیز دستور داد و پس از آن رهبر معظم انقلاب اسلامی مجدداً دستور را صادر كرد ، اما رئیس جمهور فعلی این كار را نكرد. وی این قانون را اعلام کرد.

هاشمی گلپایگانی با تأکید بر اینکه برای حل مشکل تحمیل امر به معروف و نهی از منکر باید برنامه و ایده ای وجود داشته باشد ، گفت: رئیس جمهور منتخب درباره هدایت مسئولان در مورد انجام گشت زنی صحبت کرده است. الزامات را در گشت ارشد مسئولان تنظیم کنید.

وی در پایان اظهار داشت: تقاضای زیادی در استان خراسان جنوبی وجود دارد و افرادی که از ما پول نمی خواهند مردم هستند و نگرانی و درد مذهبی دارند ، بنابراین ما باید بتوانیم این افراد را برای استخدام کارمند سازماندهی کنیم و بودجه برای این “

انتهای پیام / 3403 / ح


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *