روحانی به جای حل مشکلات مردم به دنبال بازی های سیاسی است / روحانی باید به غربی ها لاف بزند


روحولا معتکر آزاد در مصاحبه با خبرنگار فارس در تبریز در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس جمهور اظهار داشت: اظهارات روحانی در روزهای گذشته دولت تأسف آور است زیرا انتظار می رفت که اگر او کوچکترین احساس مسئولیتی داشت ، نتیجه باید هشت ساله باش “حداقل با یک بهانه ، خط مشی های غلط را اصلاح کنید ، نه اینکه با بدهکار جایگزین بستانکار شود.

وی افزود: نکته بعدی این است که دولت روحانی قصد دارد چنین اظهاراتی را بیان کند. کلاه لبه دار با این سخنان خود را در مسیر غلط قرار دهند ، به نظر می رسد آنها به جای اینکه به فکر مردم باشند و مشکلاتشان را حل کنند ، به دنبال بازی های سیاسی و رسانه ای هستند.

عضو هیئت مدیره مجلس در مورد موضوع عدم استفاده از اصل 60 قانون اساسی و عقب ماندن از آن برجام وی با توجه به مصوبه هسته ای مجلس ، خاطرنشان کرد: آیا این اولین باری است که دولت در اجرای برجام کوتاهی می کند و آیا در گذشته مصوبه مجلس وجود داشته است؟

نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید توضیح داد که شکست اصلی برجام نتیجه هشت سال بی عملی و سو abuse استفاده ایالات متحده از سیاست های تعامل دولت های یازدهم و دوازدهم بود. مذاکرات هسته ای ، نه قطعنامه هسته ای.

“آمریکایی ها علاقه ای به نتیجه گیری در مذاکرات و توافق با ایران و بازگشت به شورای امنیت سازمان ملل ندارند ، زیرا آنها امتیازات لازم را از این توافق نامه داده اند و اختلال مطلوب در صنعت هسته ای ایران ایجاد کرده اند و هیچ قصد دو جانبه “بزرگراه ها توافق هسته ای ندارند.

بیشتر بخوانید  اولین اسکناس طلایی در دبی رونمایی شد؛ ساخت پول با طلای ۲۴ عیار! + فیلم

وی افزود: تصمیم پارلمان در قالب یک برنامه اقدام استراتژیک برای لغو تحریم ها کمک جدی به بیرون کشیدن دولت روحانی از بن بست و تعطیلی است که وضعیت کشور را از امتیازات آمریکا و احتمال وجود دو کشور تعیین کرده است. روند امتیازات. “این امکان را برای برجام فراهم کرد که متأسفانه آقای روحانی و دولت علاقه ای به استفاده از آن نداشتند.

روحانی باید به آمریکایی ها رحم کند تا کام مردم ایران را شیرین کند

یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می رسد که تنها راه حل برای آقای روحانی ، حداقل برای خودش ، گرفتن قلب آمریکایی ها برای شیرین سازی کام ملت ایران است ، زیرا تنها کام شیرین ملت ایران باید به قدرت داخلی اعتماد کند. و سپس آمریکایی ها آماده امتیازات خواهند بود.

آزاد اندیش با اشاره به نتایج زیان بار برجام گفت: “این طرز تفکر دولت آقای روحانی باید تغییر کند تا بتواند از کمک غرب و به ویژه ایالات متحده راضی شود که متأسفانه این اتفاق نیفتاد و هزینه های سنگینی را تحمیل کرد. روی ملت و کشور. “قطعنامه هسته ای خود باید راه حلی برای حمایت از حقوق ملت ایران در اختیار دولت قرار دهد که متأسفانه مانند سایر موارد توسط دولت آقای روحانی فراموش شد.

انتهای پیام / 60015


دیدگاهتان را بنویسید