روحانیون و امامان محله را در ترویج یک ازدواج ساده یاری کنید


حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در مصاحبه با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: خانواده در دین اسلام این اهمیت بسیار زیاد بود که خداوند ازدواج را نیمی از دین انسان و حتی بیشتر آن قرار داد.

وی افزود: زندگی مشترک حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در زندگی کوتاه این بزرگواران نمونه ایده آلی برای همه مسلمانان است و مطالعه زندگی نامه آنها می تواند به جوانان بسیار کمک کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت ازدواج گفت: در سالهای اخیر ایران با مشکل پیری در آینده روبرو شده است و رهبر معظم انقلاب بارها به خانواده ها و مسئولان اهمیت ازدواج را یادآوری کرده اند. .

احمدی گفت: اساس ازدواج در اسلام سادگی و فرهنگ ازدواج عادی است و باید از خانواده ها پرهیز از تجمل گرایی و ریاضت اقتصادی بیش از پیش تقویت شود و مسئولان باید ازدواج را در جامعه تسهیل کنند زیرا تأخیر در ازدواج باعث آسیب می شود. در جامعه اتفاق می افتد.

وی با اشاره به نقش روحانیون و ائمه جماعت محله در ترویج ازدواج خاطرنشان کرد: روحانیون و ائمه جماعت محله باید در مساجد و مراسم مختلف ازدواج آسان داشته باشند. شیوه زندگی اسلام را تشویق کنید و تجملات و آداب و رسوم غلط مانند مهریه های سنگین را اصلاح کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و بیکاری دلیل اصلی ازدواج نکردن جوانان است ، گفت: ازدواج یک رابطه الهی است و جوانان به دلیل مشکلات اقتصادی نباید ازدواج را به تعویق بیندازند ، زیرا قول خدا مشکلات پس از ازدواج حل خواهد شد. “و خداوند روزنه را آفرید.

بیشتر بخوانید  بالاترین نرخ سود سپرده‌های بانک مسکن اعلام شد

انتهای پیام / ص


دیدگاهتان را بنویسید