روحانیون مهابادی تخلف در یک واحد صنفی را محکوم کرده اند



به گزارش ایرنا ، در بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت ، آمده است: “دعوت به اقدام مناسب و جلوگیری از عمل نادرست (امر به معروف و نهی از منکر) تعهدی است که یک مسلمان می تواند بر اساس توانایی . “او باید خودش رسیدگی کند.

در ادامه این پیام آمده است: “متأسفانه مطلع شدیم كه هفته گذشته یك پاراگراف در مهاباد مراسم افتتاحیه غیراخلاقی برگزار كرد و از تبلیغات غیراستاندارد با حضور زنان بدون رعایت موازین شرعی استفاده كرد و همچنین فیلمی از افتتاحیه با حضور زنان بی حجاب و مدل نیمه برهنه. در فضای مجازی که هنوز هم دست به دست می شود. با ورود دادستان از مهاباد ، در هنگام مهر و موم این پارچه فروشی ، صاحب فروشگاه شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد و عوامل دیگر نیز شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

در این بیانیه تأکید شده است: جامعه روحانیت در شهر مهاباد با قدردانی از برخورد قاطع و خداپسندانه دادگستری و ستاد برای حمایت از امر به معروف و نهی از منکر ، این نوع رفتارهایی که موجب آسیب رساندن به قلب افراد مومن و غیرت می شود ، و همچنین منجر به گسترش فساد اخلاقی و هتک حرمت جامعه را محکوم می کند ، و محکوم می کند و انتظار دارد که با چنین تخلفاتی برخورد قانونی شود تا عبرتی باشد برای فرصت طلبان و هتک حرمت شکنان برای مشاهده چنین صحنه های غیراخلاقی به دور از نجابت اسلامی. نشاشیم.

به گزارش ایرنا ، هفته گذشته یک پارچه فروشی در این شهر مراسم افتتاحیه غیراخلاقی را برگزار کرد و از تبلیغات غیراستاندارد در این شهر استفاده کرد و با ورود دادستانی به مهاباد پارچه فروشی مهر و موم شد و صاحب فروشگاه شناسایی و تحویل داد. دادگستری افراد درگیر نیز شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید  چگونه حس مسئولیت‌پذیری را در فرزندتان پرورش دهید؟ | برای افزایش حس مسئولیت‌پذیری کودک خود چه کاری انجام داده‌اید؟+ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید