روبیکا چیست ؟ آنچه که از اپلیکیشن روبیکا نمیدانید !



روبیکا چیست ؟


روبیکا از جمله اپلیکیشن های چند منظوره بوده که می تواند نیاز کاربران گوشی های هوشمند را به نصب اپلیکیشن های مختلف برطرف ساخته و بسیاری از کاربردهای اپلیکیشن های مختلف را در خود جای دهد. یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن سادگی و روان بودن آن است. شما با نصب این اپلیکیشن و ثبت نام در آن، بلافاصله به بخش امکانات برنامه هدایت خواهید شد و در همان صفحه اول برنامه، قابلیت دسترسی به اکثر امکانات روبیکا را خواهید داشت.


کاربران با نصب اپلیکیشن روبیکا می توانند از امکاناتی نظیر تماشای فیلم و سریال با اینترنت رایگان همانند برنامه فیلیمو، تماشای شبکه های تلویزیونی و رادیویی با اینترنت رایگان که نمونه آن را در برنامه لنز ایرانسل دیده ایم، انجام خدمات پرداخت قبوض و خرید اینترنتی، گوش دادن به موزیک های دلخواه و سایر خدماتی که در ادامه بیشتر در رابطه با آن ها صحبت خواهیم کرد، دست پیدا کنید. همه این امکانات تنها در یک اپلیکیشن جای گرفته است و این قابلیت این امکان را ایجاد می کند تا از نصب اپلیکیشن های متعدد جلوگیری گردد.


روبیکا چیست


روبیکا را چگونه نصب کنم ؟


از طریق فروشگاه play store می توانید به منظور دریافت اپلیکیشن اقدام کنید.


روبیکا برای سیستم عامل ios : از طریق فروشگاه sibApp اقدام نمایید


از طریق فروشگاه sibApp اقدام نمایید


نسخه اندروید مورد نیاز برای نصب روبیکا


اندروید ۴.۳


آیا استفاده از سرویس های روبیکا هزینه‌ای به همراه دارد ؟


خیر ،هم اکنون همه‌ی سرویس‌ها رایگان است،چراکه روبیکا قصد دارد بهترین خدمات را با پایین ترین هزینه در دسترس انواع مخاطبان خود قرار دهد. ‎‎چنانچه سرویس‌‌ هایی به روبیکا اضافه گردد که استفاده از آن ها مستلزم پرداخت هزینه از طرف شما باشد، این مسئله از طریق اپلیکیشن به شما اطلاع رسانی خواهد شد و شما با آگاهی و رضایت نسبت به استفاده از آن سرویس اقدام خواهید کرد

بیشتر بخوانید  آدرس و شماره تلفن شورای حل اختلاف میان جلگه خراسان رضوی


آیا هزینه اینترنت برای استفاده از سرویس های روبیکا محاسبه می گردد ؟


اگر برای دسترسی به اپلیکیشن روبیکا از اینترنت اپراتور های همراه اول و ایرانسل استفاده کنید، تمام حجم مصرفی شما رایگان خواهد بود و از اعتبار شما کسر نخواهد شد.


خدمات روبیکا


پخش انواع فیلم و سریال (Mega Video)


در این بخش از نرم افزار شما میتوانید به اکثر فیلم ها و سریال های روز ایران و جهان دسترسی داشته باشید. این قسمت از روبیکا با استفاده از نرم افزارهایی همچون فیلیمو، آیو، فیلم نت، تی وی نت، فن آوا، سیمای همراه، آکواریوم و اپیدو استفاده کرده و خدمات را ارائه میدهد.


با روبیکا، می‏توانید به دنیایی از فیلم و سریال و برنامه‏ های مورد علاقه خود بر روی همه دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند دسترسی داشته باشید.


خدمات پرداخت آنلاین (Mega Pay)


سازندگان این اپلیکیشن مدعی شده اند که امکان ایجاد درگاه پرداخت برای فروشندگان کالا و خدمات است که با لینک‌های درون برنامه‌ای، امکان دریافت پول را برای آن‌ها تسهیل می‌نماید و همچنین پرداخت قبوض، کیف پول، مدیریت حساب، خرید شارژ برای اپراتورهای مختلف در این بخش وجود دارد که با وجود سرچ در این بخش چیزی جز خرید شارژ برای ما قابل مشاهده نبود.


سرویس پرداخت روبیکا، امکان ایجاد کیف پول، پرداخت قبض، خرید شارژ و سایر خدمات ارزش افزوده‏ مالی مثل مدیریت حساب شخصی، پرداخت دنگی و … را برای شما فراهم کرده است. همچنین فروشندگان کالا و خدمات قادر خواهند بود با استفاده از درگاه‏های لینک‏های پرداخت ارائه شده توسط این سرویس، امکان پرداخت درون برنامه‏ای سهل و ایمن را برای مشتریان خود فراهم آورند.

بیشتر بخوانید  پایان کرونا در ایران و جهان با تزریق واکسن ؟!


تعامل با برنامه های مختلف (Mega 2 Screen)


در این قسمت محیطی شبیه به اپلیکیشن اینستاگرام تعبیه شده که شما میتوانید با هنرمندان و بازیگران در برنامه های تلویزیونی در ارتباط باشید و برای آنها کامنت بگذارید یا آنها را لایک کنید. به گفته سازندگان روبیکا این صفحات توسط خود هنرمندان و بازیگران اداره میشود.


پخش آنلاین موسیقی (Mega Music)


پخش انواع موسیقی با دسته بندی های مختلف مثل پاپ، سنتی، راک، تلفیقی وجود دارد و شما با ورود به این دسته بندی ها، خواننده و موزیک مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب و موسیقی انتخابی خود را گوش کنید.


فضای آموزشی (Mega Learn)


میشه گفت یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن بخش اموزش آن است که این امکان را برای کاربران فراهم کرده که از فیلم های آموزشی فرانش استفاده کنند. با این حال خبری از برگزاری کلاس‌های آنلاین، پخش زنده و مستقیم کلاس‌های آموزشی و سایر روش‌های آموزشی که قبلا گفته شده در این قسمت وجود دارد، نیست.


آموزش الکترونیکی، دسترسی به منابع و محتواهای گسترده آموزشی، شرکت در کلاس‌های درس برخط (on-line) با امکان پخش مستقیم و زنده و حضور در دوره‏های آزاد انبوه برخط (MOOC)، همه و همه در سرویس دنیای آموزش روبیکا گنجانده شده‏اند.


شبکه سلامت (Mega Health)


در این قسمت شما میتوانید بسته به نیاز خود از مقالات سلامت در دسته بندی های مختلف استفاده کنید.


پخش همزمان برنامه های تلوزیونی (Mega TV)


شما همچنین این امکان را دارید که بصورت همزمان برنامه های در حال پخش را مشاهده کنید و همچنین برنامه های پخش شده را در هر زمان از شبانه روز ببینید.

بیشتر بخوانید  تودتیا


سرویس پرداخت روبیکا، امکان ایجاد کیف پول، پرداخت قبض، خرید شارژ و سایر خدمات ارزش افزوده‏ مالی مثل مدیریت حساب شخصی، پرداخت دنگی و … را برای شما فراهم کرده است.


همچنین فروشندگان کالا و خدمات قادر خواهند بود با استفاده از درگاه‏ های لینک‏های پرداخت ارائه شده توسط این سرویس، امکان پرداخت درون برنامه‏ ای سهل و ایمن را برای مشتریان خود فراهم آورند.


با سرویس رسانه تصویری روبیکا، امکان انتخاب ترتیب پخش برنامه‏ ها یا توقف و پخش مجدد آنها را داشته و همچنین می‏توانید از مشاهده برنامه‏ های پخش زنده اینترنتی تلویزیونی لذت ببرید.


بیشتر بخوانید:


بیدونت (bidonet) حراجی یا کلاه برداری ؟


اپلیکیشن ApneaApp برای تشخیص بیماری آپنه خواب


دیدگاهتان را بنویسید