مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روایتی از مصاحبه جنسی با کودکان + توضیحات خبرنگار گمشده

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مصاحبه جنسی با فرزندان روزنامه نگار

تشویق کننده: خبرنگاری که به پارک می رود و از بچه ها می پرسد: آیا می دانید چگونه به دنیا آمده اید؟ حالا از کاری که کرده پشیمان است و از خانواده های ناراحت عذرخواهی می کند.

انتشار ویدئویی که در آن مصاحبه‌گر از کودکان سؤالات جنسی می‌پرسید، بسیاری از خانواده‌ها را ناراحت کرد و منجر به درخواست‌های متعددی از دادگاه تهران برای رسیدگی به این موضوع شد.

عاملان این مصاحبه با دستور دادستانی و پلیس اطلاعات و امنیت تهران دستگیر شدند.

کارگردان و گزارشگر با این عذرخواهی و توضیح اینکه از نامناسب بودن سوال مطلع هستند از خانواده ها عذرخواهی کردند. به گفته تصویربردار این ویدئو، زمانی که در سایت آپارات قرار گرفت، در حدود 2 ساعت نزدیک به 7000 بازدید به همراه داشت و در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز بازدید زیادی داشت و این راهی برای دیده شدن دو فعال رسانه ای شد. .

با انتشار این ویدیو در اینستاگرام کاربران زیادی به این ماجرا واکنش نشان داده اند که در ادامه کامنت هایی را مشاهده خواهید کرد.

هدفشان از طرح این سوال چه بود، کجا و برای چه سوال پرسیدند؟

من فکر می کنم نمایش چیزی شبیه به این باعث می شود مردم بخواهند ببینند داستان در مورد چیست.

حالا آب سرد بنوشید از این سوال شما که خورخه به دنیا آمده است متوجه خواهید شد که یک بچه 8 ساله چقدر با خودش سروکار دارد. حكات حكات ده سال زندان

آگاهی باید توسط خانواده انجام شود.روانشناس و مشاور کودک و نوجوان که علاوه بر آموزش باید بعد اخلاقی تربیت کودک را در مشاوره نیز مطرح کرد.صمیمیت در هر محفلی ورزش بدن است

بیشتر بخوانید  بازی حافظه ویدیویی جالب شماره هشت


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *