روایتی از بلیط رایگان استخر و تجاوز جنسی به پسر 16 ساله در تهران


تجاوز به یک پسر 16 ساله در تهران با بلیط رایگان استخر

تشویق کننده: متجاوز که در یک عملیات گروهی به پسر 16 ساله تهرانی حمله کرده بود، دستگیر و به زودی محاکمه می شود.

این نوجوان با آشنایی با این پسر در شبکه اجتماعی بیتالک نمی دانست قربانی توطئه سیاه چه می شود.

بلیط های رایگان استخر بهانه ای شد تا این نوجوان 16 ساله به پناهگاه شیطان و سه دوست دیگر کشیده شود.

تجاوز گروهی به پسر 16 ساله

ماجرا به فوریه سال گذشته برمی گردد. از همان لحظه ای که این نوجوان 16 ساله کابوس می دید و بیشتر و بیشتر افسرده می شد. از آن زمان، خانواده نوجوان سعی کرده اند مشکلات روحی را که برای پسرشان به وجود آمده است، درک کنند. اما این پسر روی لبانش ساکت بود و حرفی نمی زد و روز به روز حالش بدتر می شد. تا زمانی که از فشار روی بازویش لرزید، پزشکان اعلام کردند که این علائم نتیجه استرس است.

هیچ کس هنوز نمی دانست چه سرنوشتی برای این پسر قربانی گرفت. تا اینکه او را نزد روانشناس بردند و سرانجام راز جنایت سیاهی فاش شد.

پسر در پایان گفت که چهار نفر او را به مخفیگاه شرارت برده و با تهدید چاقو و شکنجه به او تجاوز کردند. افشای این موضوع باعث شد تا خانواده این نوجوان بلافاصله به دادگاه مراجعه و از این چهار متجاوز به عنف شکایت کنند. وقتی صحبت از شکایت به میان می آید، مقتول ابتدا مدعی شد که روزی در حالی که به باشگاه ورزشی می رفت، چهار موتورسوار راه او را بستند و تهدید کردند که او را به خانه ای در جنوب تهران خواهند برد و پس از آن مورد تهدید و بدرفتاری قرار گرفت. .

بیشتر بخوانید  اگر برای من آب نیست، برای تو نان هست

اما حقیقت چیز دیگری بود که این نوجوان در مواجهه با آرش سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران به آن پی برد.

او گفت: «من با متجاوز در بیتالک آشنا شدم. او مدعی شد که در یک باشگاه ورزشی کار می کند و به خاطر شغلش می تواند برای من بلیط استخر بگیرد.

این باعث شد که ما ارتباط بیشتری برقرار کنیم و هر روز با هم چت می کردیم. سعید در آن مدت بسیار به خود می بالید و می گفت: اگر با کسی دوست شود سنگ بر سنگ نمی گذارد. کم کم به او اعتماد کردم و به اصرار سعید جلسه ای ترتیب دادیم.

ساعد گفت: تاریخ بلیت هایی که برای من تهیه کرده است می گذرد و باید هر چه زودتر همدیگر را ببینیم تا به من بلیت بدهد. بنابراین قرار ملاقاتی با او در نزدیکی جنوب غربی تهران گذاشتم.

وقتی به آنجا رسیدم مرا به ورزشگاه برد. و من چون فکر می کردم او در همان باشگاه کار می کند، رفتم داخل و بالاخره با هم به اتاق رفتیم. آنجا که در را قفل کرد متوجه نقشه اش شدم اما دیگر دیر شده بود. سعید می خواست به من تجاوز کند و من نتوانستم فرار کنم. وی گفت: اگر چیزی بگویم برایم مشکل ایجاد می کند.

بنابراین با تهدید چاقو با من بدرفتاری کرد. من شوکه شدم و هیچ نجاتی نداشتم. تا اینکه ساعد از اتاق بیرون رفت و فکر کردم الان از این اتاق آزاد می شوم. اما چند دقیقه بعد دو پسر دیگر وارد اتاق شدند. من هم کتک خوردم.

بیشتر بخوانید  عکس های جدید آزاده سدیری

از ترس لال شده بودم و نمیدونستم چیکار کنم این دو نفر که رفتند اینبار نفر چهارم اومد تو اتاق و اون هم منو اذیت کرد. بعد از آن آزاد شدم و سعید تهدید کرد که اگر حرفی بزنم آبروی من در همه جا می رود. «می ترسیدم از صحبت با کسی خجالت نکشم.

در پی اظهارات هولناک این پسر به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری متهم این پرونده آغاز شد. اسفندماه سال گذشته بود که سرانجام سه متهم دستگیر شدند.

متهمان مدعی شدند که به پیشنهاد سعید در ماجرا دخالت کرده اند و نمی دانستند که او به یک نوجوان 16 ساله خیانت کرده است. آنها اعتراف کردند که بارها تصاویر مستهجن نوجوانان را در تلفن همراه سعید دیده اند. سرکرده این باند سیاهپوست نیز در ایام نوروز در مخفیگاهش در شهر گنبدکاووس دستگیر شد. متهم در جلسه دادگاه به تجاوز جنسی اعتراف کرد.

با اعترافات متهمان در اختیار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند و تحقیقات ادامه یافت. دادستان برای بررسی میزان جراحات وارده به پزشکی قانونی معرفی شد.


دیدگاهتان را بنویسید