روابط گستر | ببینید/سوتی های خفن و منشوری احسان علیخانی و مهران مدیری


بیوگرافی احسان علیخانی:

احسان علیخانی زاده ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. او دو خواهر و یک برادر دارد و آخرین فرزند خانواده است. مادرش یک پرستار بازنشسته است.

آنچه دیگران می خوانند:

احسان علیخانی تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران به پایان رساند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اکنون مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های پرمخاطب تلویزیونی مانند ماه عسل و عصر جدید بوده است.

اجرای برنامه ماه عسل برای او شهرت روزافزونی به همراه داشت و امروز یکی از محبوب ترین و بسیار محبوب ترین مجریان ایرانی است که رقیب دیگری ندارد و دلیل اجرای بی پروا و پرحاشیه اش اجرای اوست. او را از بقیه متمایز می کرد.

احسان علیخانی نیز مجری برنامه استعدادیابی به نام عصر جدید (مسابقه تلویزیونی) بود.

احسان علیخانی در اولین قسمت از برنامه عصر جدید درباره حریم خصوصی زوجی که قرار بود خطبه عقدشان خوانده شود، سوت زد. اگرچه او و مهمان برنامه سعی کردند این فاصله را کم کنند، اما کاربران شبکه های اجتماعی از این موضوع انتقاد کردند.


بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری کارگردان و بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 در تهران به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری و کارگردانی به حوزه های دیگری مانند خوانندگی، بازیگری، طراحی لباس، طراحی، صدابرداری و تولید می پردازد.

مدیری در سال 1372 با بازی در سریال طنز نوروز 72 وارد عرصه بازیگری شد و توانست به شهرت برسد. مهران مدیری اولین نقش جدی خود را در تلویزیون با بازی در سریال باغ آلبالو بازی کرد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این سریال در سال 1372 تصویربرداری و در سال 94 از تلویزیون پخش شد.

بیشتر بخوانید  فال فرشتگان امروز سه شنبه 8 آبان | امروز فرشتگان برای متولدین هر ماه چه خبر خوشی دارند؟

در همان سال سریال طنز پرواز 57 را جلوی دوربین برد و پا به دنیای کارگردانی گذاشت.

او هم اکنون مجری برنامه دورهمی است که اواخر سال 1394 تهیه کنندگی آن را برعهده داشت و مهران مدیری را در نوروز 95 روی آنتن شبکه 5 پخش کرد، این برنامه به سرعت توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و با استقبال خوبی روبرو شد.

در زیر شلاق عجیب مهران مدیری به سبک جواد کیابانی در مسابقات دورهمی را مشاهده می کنید.


زندگی شخصی مهران مدیری
مهران مدیری از پدر و مادر اراکی در جنوب شهر تهران به نام میدان بروجردی در دولاب میلو به دنیا آمد، مهران آخرین فرزند خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود دارد. جی. مدیری سال هاست که ازدواج کرده و دو فرزند به نام های شهرزاد و فرهاد دارد.

سال ها پیش شایعه برادری مهران مدیری با امید یک خواننده لس آنجلسی در فضای مجازی منتشر شد که دو هنرمند دو پاسخ متفاوت دادند. امید سلطانی در یکی از شبکه های ماهواره ای گفت: مهران مدیری برادر من است و با اینکه از هم دور هستیم روابط خوبی با هم داریم اما مهران مدیری با واکنشی کاملا متفاوت آن را تکذیب کرد.


دیدگاهتان را بنویسید