روابط عمومی کانون و مبدا همه تحولات بیمه سرمد است



به گزارش شمانیوز، جقوب رشنوادی در سخنانی درباره اهمیت روابط عمومی در شرکت ها و سازمان ها گفت: امروزه بر نقش روابط عمومی در سازمان های پیشرو تاکید می شود. حوزه روابط عمومی، رسانه و تبلیغات با اندیشه انسان سروکار دارد و مدیریت افکار عمومی کار بسیار پیچیده ای است.

وی با تاکید بر اینکه تصویر برند در ذهن افراد جامعه بسیار حائز اهمیت است و گاهی اوقات می تواند مهمتر از واقعیت باشد، افزود: تصویر برند با روابط عمومی و تبلیغات در اذهان جامعه ایجاد می شود و به همین دلیل شرکت بیمه سرمد جایگاه ویژه ای دارد. تاکید بر روابط عمومی

مدیرعامل بیمه سرمد خاطرنشان کرد: روابط عمومی منشأ و محور همه رویدادهای بیمه سرمد است و باید آغازگر سایر حوزه ها در شرکت باشد و تلاش مدیران ارشد می تواند زمینه ساز کارآمدی مردم باشد. روابط

رشنوادی افزود: خواهش من از همکارانم برای روابط عمومی این است که در کارهای رسانه ای و تبلیغاتی به جای تمرکز بر مردم، بر برند شرکت بیمه سرمد تمرکز کنند و تصویر مناسبی از برند بیمه سرمد و خدمات در سطح عمومی ایجاد کنند. “

با نگاهی به دیدار اخیر او با دکتر. ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: دیداری صمیمانه، امیدوارکننده و کم نظیر با دکتر ایمانی داشتم که نگاه مدیریت جدید بانک صادرات ایران به بیمه سرمد نویدبخش اتفاقات مهم و اساسی در سال 1401 در سرمد است. مسئولیت ما در شرکت

بیشتر بخوانید  پخش زنده حرم امام حسین الان دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

مدیرعامل بیمه سرمد افزود: با توجه به انتظارات شکل گرفته از شرکت باید تلاش مضاعف برای جلب رضایت سهامداران و تحقق اهداف شرکت در سال 1401 داشته باشیم و به حمایت های سهامداران پاسخ مناسب بدهیم.

رسنوادی در خصوص تغییرات مثبتی که در ماه های اخیر در بیمه سرمد رخ داده است، گفت: روزهای خوبی را برای شرکت پیش بینی می کنم. از آنجایی که سال 1401 نقطه عطفی در فعالیت های بیمه سرمد است، امسال شاید آغاز دهه پر رونقی برای بیمه سرمد باشد که با مدیریت روابط عمومی و تکیه بر تخصص فردی همکاران در این بخش و شرکت ها در جایگاه واقعی خود می توان به آن دست یافت. در دستیابی به صنعت بیمه در کشور.

رسنوادی در پایان با اهدای لوح سپاس از کارکنان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل تقدیر کرد.

روابط عمومی بیمه سرمد

دیدگاهتان را بنویسید