روابط عمومی حرفه ای نیازمند طراحی الگوی اطلاع یابی و اطلاع رسانی از تمامی ذینفعان و فعالیت های یک سازمان است



به گزارش شمانیوز، دکتر علی خرسندیان در نشستی که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی با روابط عمومی بانک و واحدهای تابعه برگزار شد، این قسمت را به عنوان عنصری سازنده در برقراری ارتباط و تعامل فکری گردآوری کرد. اطلاع رسانی و تدوین برنامه ها و ارتقای اهداف سازمان و افزود: باید از توان روابط عمومی در تصمیم گیری و برنامه ریزی به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی ادامه داد: روابط عمومی نقش موثری در سیاست گذاری، برنامه ریزی و استفاده از رسانه ها برای ارائه اهداف، فعالیت ها و فعالیت های بانک به مخاطبان عام و خاص که شامل ذینفعان و همه آحاد جامعه می شود دارد. “

وی همچنین به نقش روابط عمومی در ارتباطات درون سازمانی و تقویت روحیه تفاهم متقابل بین کارکنان، مدیران و مدیران سازمان پرداخت.

دکتر خرسندیان جهاد نقش روابط عمومی ها در شناخت واقعیات و ارزش های جامعه و خنثی سازی تبلیغات منفی رسانه های معاند را یکی از خطیرترین وظایف روابط عمومی ها برشمرد و تاکید کرد: روابط عمومی ها در این شرایط حساس باید به عنوان یک امر مهم عمل کنند. منبع امید به آینده و اعتماد به نفس اطلاعات دقیقی را منتشر کنید که مبنای تصمیمات مهم اقتصادی است و به طور واقع بینانه تصمیمات و سیاست های دولت را توضیح دهید.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به گسترش فضای مجازی به همه ارکان زندگی و افزایش قدرت رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی گفت: یکی دیگر از کارکردهای مهم روابط عمومی ایجاد محتوای اقناعی مناسب است. افکار عمومی و پیشگیری شایعات و ایجاد فضای منفی در سازمان ها و جامعه و مدیریت بحران در سازمان و هدایت صحیح جریان افکار و اطلاعات در مواقع غیر منتظره و حساس از دیگر وظایف روابط عمومی است.

بیشتر بخوانید  حال بهنوش بختیاری بد شد

وی با تاکید بر روحیه تعامل و همکاری بین تمامی بخش ها افزود: روابط عمومی شرکت های تابعه باید با هم افزایی و استفاده از ظرفیت های موجود تمام تلاش خود را برای اطلاع رسانی یکپارچه فعالیت های بانک صنعت و معدن و منشور تعاون به کار گیرد. “

در پایان این نشست هر یک از کارکنان حوزه روابط عمومی و مشتریان این بانک و شعب آن در فضایی صمیمانه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و دکتر هورساندیان رهنمودهایی در این خصوص ارائه کردند.

روابط عمومی بانک صنعت و معدن

دیدگاهتان را بنویسید