روابط عمومی آینه تمام‌نمای سازمان است



به گزارش شمانیوز؛ علیرضا قیطاسی مدیرکل در جلسه ای که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره، تنی چند از معاونین مدیرکل، مدیران و روسای ادارات مرکزی و معاونین روابط عمومی برگزار شد. گفت: آیا سازمان است و مهمترین انتظار مدیران از روابط عمومی انعکاس انتظارات مشتریان و کارکنان از مدیران و بالعکس انتقال دیدگاه مدیریت به بدنه سازمان و ذینفعان است.

وی افزود: از معاونین روابط عمومی به عنوان مهمترین حلقه ارتباطی شعب و ستاد انتظار می رود مشکلات شعب و دغدغه های همکاران و مشتریان را به مدیران ارشد منتقل کنند تا در اسرع وقت راهکارهایی برای رفع مشکلات اندیشیده شود.

مدیر بانک دای صداقت و شفافیت را از اصول روابط عمومی عنوان کرد و تصریح کرد: همکاران شعب و همکاران این واحد با شفاف سازی ابهامات از ایجاد شایعات و اخبار کذب جلوگیری کنند.

قیطاسی افزود: در ماه های اخیر با انتشار برنامه عملیاتی 1401 و اتخاذ رویکرد صرفه جویی در هزینه ها، جذب منابع ارزان قیمت و حرکت به سمت سودآوری، شاهد تحولات اساسی در بانکداری و نگاه به مسائل و مشکلات هستیم. “

وی همچنین به آموزش کارکنان به عنوان یکی دیگر از رویکردهای مدیریت بانک دی در تسریع در دستیابی به اهداف توجه ویژه داشت.

مدیرعامل بانک دی در پایان با تاکید بر تجلیل از خانواده های معزز جانباختگان و جانبازان به عنوان سرمایه اصلی بانک، خاطرنشان کرد: مشتری مداری و تبلیغات از ارکان اصلی موفقیت در جذب منابع است که امیدواریم همه همکاران به آن توجه کنند. توجه ویژه به

بیشتر بخوانید  دفتر فرهنگ و جهت گیری چهارباغ به زودی راه اندازی می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

همچنین در این جلسه سید محمود احمدی رئیس هیئت مدیره با تبریک روز روابط عمومی به تمامی فعالان این عرصه گفت: روابط عمومی نقش ظریف و جدی در ایجاد تعادل بین سازمان و ذینفعان داخلی و خارجی دارد. مهم درست انجام شود، ارزش آفرینی حاصل می شود.

امیرعباس هاشمی نژاد نایب رئیس هیئت مدیره با اشاره به نقش روابط عمومی به عنوان شعبه پیشرو در این سازمان گفت: در موارد نارضایتی مشتریان و شکایت از عملکرد شعب قبل از هر حوزه دیگری از روابط عمومی ، مشتری باشید

وی افزود: اگر بتوان روابط عمومی را به عنوان واسطه بین مشتریان و مدیران ارشد بازتعریف کرد و درخواست های مشتریان را به مدیران ارشد منتقل کرد، موفقیت سازمان دوچندان می شود.

در این جلسه که روابط عمومی شعبه تهران و روابط عمومی شعب استانی حضور داشتند، تعدادی از روابط عمومی ها به بیان دغدغه ها و دغدغه های خود پرداختند و مدیران ارشد بانک ها پاسخ ها و راهکارهایی را برای آنها ارائه کردند. نگرانی ها.

روابط عمومی بانک دی

دیدگاهتان را بنویسید