رهبر انقلاب چهارشنبه شب بر پیکر حجت الاسلام ریاشهری نماز خواندند / فیلم



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هر وقت یادی از آقای رجشهری می کنیم، خاطره خوبی است. اینها اولین سخنانی است که حضرت آیت الله خامنه ای پس از اقامه نماز بر پیکر این عالم مجاهد بیان کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سوم فروردین با حضور بر پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ریاسری بر پیکر این عالم ربانی نماز اقامه کردند و سپس با اعضای خانواده و جمعی از بستگان آن مرحوم گفتگوی کوتاهی کردند. متوفی.سیستم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین به روایت اولین دیدار خود با آقای ریاسری و همچنین جلسات کاری از جمله در دوران وزارت اطلاعات اشاره کردند و گفتند: از ملاقات و مصاحبه با ایشان بسیار لذت بردم. «چون در راه بود و سر کار، هم علاقه مند و هم روحانی.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین ریاسری را فقدان وی را ضایعه‌ای تلخ و غم‌انگیز توصیف کردند و خواستار تقوا و سلامتی این روحانی انقلابی و مجاهدت همیشگی وی شدند.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ریاشهری در دوم فروردین 1401 در یکی از بیمارستان های تهران به لک الله پیوست. وی در طول حیات خود علاوه بر تحقیقات علمی و معرفتی و خدمات برجسته به حوزه های علمیه، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون سمت های مهمی از جمله «مقام معظم رهبری در دادگاه های انقلاب»، «دادستان کل کشور»، «اولین وزیر اطلاعات» داشت. «. مجامع خبرگان رهبری، «عضویت در شورای سنجش هدف» و «ولی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)» در خدمت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بودند.

بیشتر بخوانید  دیگه پیاز نخر! | توی ۲۸ روز پیاز بکار! | نحوه کاشت پیاز در ۲۸ روز +ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید