مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رهبر انقلاب: در این دولت معلوم شد که اعتماد غرب جواب نداد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


رئیس جمهور و اعضای کابینه دوازدهم صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) حضور یافتند. آنها با آیت الله خامنه ای دیدار کردند.

– “: رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در آخرین دیدار رئیس جمهور و دولت دوازدهم با وی ، ضمن تبریک عید سعید غدیر به همه مسلمانان ، به ویژه ملت عزیز در ایران ، احتمال خدمت به مردم یک نعمت الهی گفتند: متشکرم ، باید از این نعمت برای دستیابی به اهداف انقلاب استفاده شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حادثه غدیر را حادثه ای غیر قابل انکار می دانند و می فرمایند: علاوه بر علمای شیعه ، به ویژه علامه امینی که از 110 همراه و با اسناد معتبر از غدیر گفت ، برخی از علما و فرهیختگان بزرگ اهل سنت نیز بی شک هستند. آنها بر وجود این واقعه تأکید کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای سپس خطاب به اعضای دولت دوازدهم گفتند: “تمام آنچه در جهت خدمت به مردم و با نیت و اخلاص الهی انجام شده است قطعاً در دادگاه الهی فراموش نمی شود و ذخیره واقعی عصر به عهده چنین افرادی است. اقدامات و تلاش ها “

وی با ارزیابی عملکرد دولت گفت: “عملکرد دولت آقای روحانی در بخشهای مختلف یکسان نیست. در برخی موارد مطابق با انتظارات بود ، اما در برخی موارد چنین نبود.”

رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه فرصت خدمت به مردم نعمت بزرگی است و باید قدر آن را دانست ، خاطرنشان کرد: به لطف این نعمت باید تمام تلاش برای پیشبرد اهداف انقلاب باشد ، زیرا ما یک کشور انقلابی هستیم و مردم برای رسیدن به اهداف شما “این انقلاب جان بسیاری را گرفته است.

بیشتر بخوانید  راه اندازی دو پایگاه جدید برای تسریع واکسیناسیون در قزوین

حضرت آیت الله خامنه ای بر لزوم استفاده از تجربه دولت های یازدهم و دوازدهم در آینده تأکید کردند و افزودند: یک تجربه بسیار مهم در این دوره بی اعتمادی به غرب است که نسل های آینده از آن استفاده خواهند کرد.

وی گفت: در این دولت مشخص شده است كه اعتماد غرب كارساز نیست و آنها كمك نمی كنند و هر جا كه می توانند ضربه می زنند و اگر جایی اعتصاب نكنند به این دلیل است كه نمی توانند.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: برنامه های کاملاً داخلی را نباید به همراهی غرب وابسته کرد ، زیرا قطعاً شکست خواهد خورد.

حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به رئیس جمهور و اعضای دولت افزودند: “هر جا که امور را به غرب وابسته کنید و با آن و آمریکا مذاکره کنید ، بدون اعتماد به غرب شکست خورده اید و هر کجا که بروید ، موفق شدن “شما ادامه دهید.

وی همچنین به مذاکرات اخیر در وین اشاره کرد و با ابراز خرسندی از تلاش های دیپلمات ها و عملکرد خوب برخی از آنها در آن گفتگوها ، گفت: در این گفتگوها آمریکایی ها محکم ایستادند و حتی یک قدم به جلو نیز برداشتند. “

رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: آمریكایی ها به زبان خود می گویند و قول می دهند كه “ما تحریم ها را بر می داریم” اما آنها تحریم ها را برداشته و آنها را برداشته نخواهند كرد ، در حالی كه آنها همچنین شرط گذاشته و می گویند كه “شما باید جمله ای در آن توافق نامه که “بعضی از موضوعات باید بعداً بحث شوند ، در غیر این صورت توافق نخواهیم کرد.”

بیشتر بخوانید  حرف زدن عجیب ایرانیان در زمان ساسانی | بشنوید نیاکان ساسانی ما چگونه سخن می‌گفتند؟

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: “آنها با بیان این جمله می خواهند مداخلات بعدی خود را در مورد اصل برجام و موشكی و موضوعات منطقه ای توجیه كنند و اگر ایران از بحث در مورد آنها خودداری كند ، می گویند:” توافق نامه را نقض كردی و “رضایت ، اختلاف نظر “

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی ها کاملا ناجوانمردانه و بدخواهانه رفتار می کردند ، افزود: ایالات متحده از نقض وعده ها و تعهدات خود دریغ نمی کند ، مانند گذشته و کاملاً آزاد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: “هم اکنون نیز وقتی به آمریکایی ها گفته می شود” تضمین کنند که توافقنامه را در آینده نقض نخواهید کرد “، آنها می گویند:” ما تضمین نمی کنیم “.

وی در پایان این قسمت از سخنان خود تأکید کرد: این یک تجربه بسیار مهم برای دولت و دولتمردان آینده و همچنین همه فعالان صحنه سیاسی است. البته این تجربه از ابتدای انقلاب همیشه وجود داشته است ، اما بیشتر از گذشته در این دولت بوده است.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان خطاب به رئیس جمهور و اعضای دولت گفتند: “امیدوارم خداوند به شما کمک کند هر جا که هستید وظایف دینی و انقلابی خود را انجام دهید.”

قبل از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی ، آقای روحانی از رهبر معظم انقلاب برای حمایت و راهنمایی وی در طی هشت سال از دولت تشکر کرد و گزارشی از اقدامات و فعالیتهای دولت ارائه داد.

آقای روحانی رشد اقتصادی و کاهش تورم را یکی از دستاوردهای درخشان دولت در سالهای 1993-1996 دانست و گفت: “دشمن با توطئه اقتصادی در سال 1997 سعی در براندازی اقتصاد و کشور داشت ، اما نتوانست.”

بیشتر بخوانید  خوردن دیروقت شب مفید است!

رئیس جمهور تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی در خرداد 97 به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی را از مهمترین کمکهای دولت عنوان کرد و گفت: در مواجهه با تحریم های نفتی و معاملات بانکی ، موفق به افزایش تولید پتروشیمی ، مواد معدنی و فرآورده های نفتی شد. “گاز ارز مورد نیاز کشور را تأمین می کند.

آقای روحانی همچنین به برخی از دستاوردهای دولت مانند افزایش تولید نفت و گاز ، افزایش تولید محصولات کشاورزی ، گسترش شبکه راه آهن و افزایش تخت های بیمارستانی اشاره کرد و گفت: “در هر دو دوره جنگ اقتصادی و تاج ما این واقعیت را تجربه کردیم که ما فقط باید با تکیه بر امکانات و ظرفیت داخلی به پاهای خود برسیم و نیازها را برآورده کنیم ، زیرا هیچ کس به ما کمک نکرد و آنها تا زمانی که توانایی ایران در ساخت واکسن را ندیدند باز نشدند.

کلمه کلیدی: حضرت آیت الله خامنه ایدولت دوازدهمآیت الله خامنه ایانقلاب اسلامیانقلابرهبر انقلابیدوازدهرئيس جمهورامروز صبحدولتآیت اللهخامنه ایرهبرآگهیاسلامیعید سعید غدیرخدمت به مردمخدا آلمینیجمهوریملاقاتعلماخامنه ایامروزروشنفکرانکابینتخاصمسلمانانسرویسرئيس هیئت مدیرهالله

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *