رهبران بی اثر باید با عدالت روبرو شوند – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت از خود و دیگر نمازگزاران تقوای الهی گفت: ما در یک دهه ولایت هستیم و آنچه را که عید قربان تا عید به ما داده است داریم. -غدیر. بردار اینها موارد بسیار مهمی در تاریخ اسلام و تشیع است که باید به طور جدی مورد بررسی قرار گیرد.

در روز جمعه میانه ، من از ورامین دارم و به این نکته اشاره کردم که در عید قربان بود که سایر موارد مهم مانند نزول حدیث شریف ساکالین ، تلاوت سوره طوبا ، روند ذبح قربانی و مظهر خدا توسط حضرت موسی (ع) فرمود: این شرعی است و ما یک تعهد شرعی و یک تعهد شرعی داریم و همانطور که می دانیم یک تعهد دینی مهمتر از یک تعهد شرعی است زیرا اصول دین مبانی شاخه ها است. دین ، ​​بنابراین غدیر مهمترین حالت نظام ائمه است. غدیر یک وظیفه ایمانی است که از نماز و روزه ناشی می شود مهمتر چون استان است.

وی با تأکید بر کار برای غدیر افزود: تزئین خیابان ها و معابر بخشی برای مدیران و ادارات شهرستان به ویژه برای شهرداری ، بخشی برای اصناف و مشاغل و بخشی دیگر برای مردم و خانه ها است. نصب پرچم و پوستر یکی از مواردی است که و ولایت مداری مهمترین وظیفه یک شیعه است. در روز عید غدیر نیز توزیع نان صلواتی قابل قبول است. برای ناهار یا شام هر غذایی را برای خود تهیه می کنیم و به برخی همسایگان به ویژه فقرا و محرومان می دهیم و طعم غدیر را به فرزندان و خانواده هایمان می چشیم و هدایایی می دهیم تا فرزندان و خانواده ها لحظه های ورود را حساب کنند. غدیر ، و برنامه های محتوایی مانند خطبه غدیر در مساجد توسط مبلغان و مسابقه ای به همراه جوایز آره مراقب باشید و فضای مجازی غالباً فعال محتوا تولید می کند.

بیشتر بخوانید  تیپ دیدنی ترلان پروانه در جشنواره فجر امسال | ترلان خانم برای کی پیشی شده؟!

محمودی گفت: 25 آگوست روز نماز جمعه است ، نماز جمعه یک کار فداکاری سیاسی است که سر قرآن نامیده می شود و فضیلت آن آنقدر زیاد است که می گفتند حج یک نماز جمعه فقرا و مستمندان است حتی پس از پیروزی انقلاب. در 5 آگوست 2008 ، به دستور امام خمینی ، اولین نماز جمعه خطاب به امام آیت الله طالقانی اقامه شد و این سنت الهی برقرار شد. نماز جمعه پشتوانه ای بود و مانعی برای دشمن بود. توطئه ها در بسیاری از بخشهای انقلاب به عنوان یک وظیفه دینی و انقلابی ، آنها باید از نماز جمعه و همچنین مسئولان مراقبت کنند و جای تعجب است که کسی مسئول نظام اسلامی است اما نماز جمعه و نماز را نمی داند در جماعات و برخی مقامات از نماز جمعه مراقبت نمی کنند و این اصلاً نظر اسلامی قابل قبول و موجه نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر اینکه نمازگزاران عزیز جمعه نیز باید فرزندان و خانواده های خود را به نماز جمعه معرفی کنند ، گفت: آنها باید این نعمت را احترام بگذارند.

حاتب جمعه ورامین با بیان اینکه حوادث اخیر در برخی مناطق کشور به ویژه خوزستان واقعاً دردناک بود ، گفت: از طرف دیگر جای تعجب دارد. خشمگین با توجه به اینکه مردم عزیز سیستان و مردم سرسخت خوزستان با کمبود آب روبرو هستند و مزارع و حیوانات آنها از بین رفته و خودشان نیز رنج سختی را متحمل می شوند ، ما ابراز همدردی می کنیم با مردم عزیز و صبور خوزستان ، اما آنچه تعجب آور است ، بدون درد برخی از مقامات نکته این است که هیچ کارمندی به موقع اخراج ، توبیخ و یا افکار عمومی توجیه نشده است. وای ، سابقه زشت ، تاریخ ایران و انقلاب عملکرد زشت برخی از مدیران در طول مسیر و این آشوب های سنگین و آسیب رساندن به اعتبار نظام اسلامی و جان و مال مردم را فراموش نمی کند و اکنون مسئله آب خوزستان با آب زمزم پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید  توئیت خطیب‌زاده در واکنش به فرافکنی‌ها درباره حادثه کشتی اسرائیلی

محمود گفت: در حالی که برخی از عناصر اصلاحات بیانیه می دهند توییت آنها مردم را می فرستند و از آنها محافظت می کنند برمه ای آنها باید به مردم پاسخ دهند. دولت سالهاست که برای آنها چه کار کرده است؟ چکار کرد؟ آنها فقط می خواهند فرار کنند و توپ را به زمین دیگران بیندازند. البته من هنوز هم این را می گویم آه تو من می خواهم برخی از اصلاح طلبان که به اصول و مبانی سیستم پایبند هستند ، این رفتار را محکوم کرده و سپس آن را از صفحات این افراد حذف کنند ، و از طرف دیگر ، مانند شورش های قبلی رسانه های مزدور اسرائیل ، اسرائیل و عربستان ، آتش. بیار آنها جنگیدند و کشتند ، با احساسات مردم بازی کردند و در همین حال پاسداران گران قیمت به شهادت رسیدند.

وی افزود: مدیرانی که در این موضوع نقش آفرینی کردند و زمینه را برای این جنایات و آشوب ها فراهم کردند باید باشند و برای مقابله با عدالت از دادگستری مردم عزیز خوزستان که با دقت صفوف خود را از این موضوع جدا کرده و مراقب هستند ، خوزستان قلعه ای برای دفاع از انقلاب و معطر با عطر و بوی شهدا است و این افراد صبور رتبه ها از مزدوران استکبار و ایالات متحده ، اسرائیل و عربستان سعودی این روزها مزدور هستند و و آنها در فضای مجازی و رسانه ای با جمهوری اسلامی جنگیدند و منافقان مستکبر جیره خواری می دانستند که پیشینیان مرگ آنها را دیده اند ، اما جمهوری اسلامی هنوز پیش قدم است و مطمئناً مرگ خود را خواهد دید.

بیشتر بخوانید  واکنش قیمت لیر به برکناری وزیر دارایی این کشور

دیدگاهتان را بنویسید