مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رنگ کردن مو بدون آسیب

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


باید بدانید که روشن کردن مو با دکوکرم و دکوکرم چندان آسان نیست و نیاز به تکنیک ها و اصول حرفه ای دارد. بنابراین اگر در این زمینه تخصص لازم را ندارید اما می خواهید سریعا موهای خود را روشن کنید، حتما به آرایشگاه تخصصی مراجعه کنید و موهای خود را به یک آرایشگر ماهر بسپارید.

تفاوت بین دکو کرم و دکلرا

این سوالات که تفاوت پودر دکلرا با کرم دکو چیست و نحوه استفاده از آن ها و به طور کلی اینکه دکوکرم بهتر است یا دکلورا برای بسیاری از افراد مطرح است. زیرا افراد کمی از پاسخ خود اطلاعات کاملی دارند.


کرم دکو و سفید کننده بی ضرر

کرم دکو بهتر است یا شفاف؟

بهتر است بدانید که از پودر سفید کننده و دکوکرم برای روشن کردن موها و تغییر چندین درجه یا سطوح پایه رنگ آن استفاده می شود. اما با فرمول بندی ها و اجراهای متفاوت که ویژگی هایی است که آنها را از یکدیگر متمایز می کند.
قطعا پاسخی که به دنبال آن هستید بسیار کاملتر و با جزییات بیشتر است، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به آن برسید و بدانید دکو کرم بهتر است یا شفاف.

دکلرا چیست و چگونه کار می کند؟

پودر Declara سالهاست که برای روشن کردن رنگ مو استفاده می شود. همانطور که از نام این محصول پیداست، Declare پودری است که در ترکیب با یک اکسیدان، توانایی جداسازی رنگدانه های طبیعی رنگ مو را پیدا می کند.
پودر دکلریت را می توان با انواع اکسیدان ها مخلوط و استفاده کرد.

باید بخوانید:

آلرژی به کلر و عوارض آن

آلرژی به کلر و عوارض آن

بیشتر بخوانید  آیا با نکات ایمنی و بهداشتی بافت مو آشنایی دارید؟

آلرژی به کلر چیست؟ آلرژی به کلر یکی از حساسیت های رایجی است که معمولا خانم ها درگیر آن هستند. دکلره کردن و دکلره کردن مو یکی از مواردی است که امروزه در…

اما بهتر است بدانید که ترکیب پودر کلر و اکسیدان ها با اعداد مختلف شما را به رنگ های مختلف سوق می دهد. بنابراین یکی از فاکتورهای مهم و ضروری در استفاده از پودر بلیچینگ، انتخاب صحیح عدد اکسیداتیو آن برای هر نوع و پایه مو است.


کرم سفید کننده مو

کاربرد رنگ های مختلف پودر دکلره کننده چیست؟

پودرهای دکلارا در رنگ های مختلف طراحی و عرضه می شوند و علاوه بر روشن کنندگی مو، خاصیت خنثی کنندگی رنگ را نیز دارند. به عنوان مثال از پودر سفید کننده سبز برای رفع قرمزی مو، پودر سفید کننده آبی برای از بین بردن رنگ نارنجی و پودر سفید کننده بنفش برای رفع زردی مو استفاده می شود.
به این ترتیب اگر موهای شما دارای پایه قرمز یا رنگدانه های ماهاگونی و رنگ های دیگر از این قبیل است یا در اثر روشن شدن موها به رنگ پایه مانند نارنجی باقی می ماند یا به سمت زرد متمایل می شود، می توانید از پودر سفید کننده رنگی برای حل کردن مو استفاده کنید. این مشکلات درستش کن


اثرات کلر

اثرات کلر بر روی مو چیست؟

اکثر پودرهای سفید کننده فاقد مواد مراقبت از مو هستند و به ساختار و بافت مو آسیب جدی وارد می کنند و باعث خشکی پوست سر و پوست سر می شوند و در مواردی که این آسیب ها افزایش پیدا کند منجر به سوختگی و ریزش مو می شود.
با در نظر گرفتن تمام این موارد، اگر همچنان قصد استفاده از پودر دکلره را دارید، توجه داشته باشید که پودر دکلره خوب حاوی گاز نیست یا اگر هم دارد، مقدار گاز آن بسیار کم است. به علاوه پس از ترکیب با اکسید کننده اصلا کف نمی کند.

بیشتر بخوانید  میسلار واتر چیست؟ فواید پاک کننده‌های میسلار واتر برای پوست


دکوکرم چیست و چه تفاوتی با دکلرا دارد؟

کرم دکو چیست و چگونه کار می کند؟

دکوکرم به عنوان کرم سفید کننده نیز شناخته می شود و مانند سفید کننده برای روشن کردن موها استفاده می شود. اما عنصری که بین دکوکرم و پودر دکلره تفاوت ایجاد می کند فرمولاسیون آن است.
فرمولاسیون دکوکرم به گونه ای طراحی شده است که فرآیند جداسازی رنگدانه های رنگی روی مو با سرعت کمتری انجام می شود، اما در مقابل، موها در هنگام روشن شدن آسیب بسیار کمتری خواهند دید.
دکوکرم ها از نظر شکل دارای بافت کرمی هستند و با اکسیدان ترکیب می شوند که به عنوان پودرهای سفید کننده استفاده می شوند. البته با توجه به نوع مو می توان دکوکرم را با تعداد متفاوتی اکسیدان مخلوط کرد و موها را به پایه های نوری مختلف رساند.
برای استفاده از کرم تزیینی معمولا از اکسیدان شماره 3 استفاده می شود اما در مواردی که مو نازک است باید از اکسیدان شماره 2 استفاده شود.

اثرات دکوکرم چیست؟

آنچه کارشناسان معتقدند این است که هنگام روشن کردن مو با کرم تزیینی، روند جدا شدن رنگدانه های رنگی کندتر انجام می شود و در نتیجه موها کمتر آسیب می بینند. بنابراین با توجه به این مورد می توان گفت Decocrem بر Declare برتری دارد.
علاوه بر این در دکوکرم ها از مواد مراقبت از مو و روغن های گیاهی مانند روغن آرگان و روغن جوجوبا استفاده می شود که در عین روشن شدن مو، سلامت آن را در عین حال حفظ می کند. در نتیجه با استفاده از این محصولات موهایی سالم، تمیز و نرم خواهید داشت.

بیشتر بخوانید  معرفی ۱۳ مدل خمیر دندان از برند معروف کلگیت


کرم سفید کننده چیست؟


کرم دکو بهتر است یا شفاف؟

در پاسخ به این سوال که آیا کرم دکو بهتر است یا پودر سفید کننده، باید بگوییم که هر دو محصول شیمیایی هستند که رنگدانه های رنگی یا رنگدانه های مو را در حین استفاده از بین می برند. بنابراین نمی توان به صراحت گفت که این محصولات شیمیایی به مو آسیبی نمی رساند.
اما اگر قصد روشن کردن موهای خود را دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا از کرم دکو استفاده کنید و نکته دوم این است که این محصولات را از برندها و فروشگاه های معروف یا سایت های معتبر خرید لوازم آرایش تهیه کنید.

باید بخوانید:


سوالات متداول در مورد کرم دکو و دکلته

رنگ کردن مو به خصوص روشن کردن که با کرم دکوراتیو یا دکو انجام می شود در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل سوالات زیادی در مورد آنها وجود دارد.
هر دوی این محصولات به مو آسیب می رسانند، اما به گفته متخصصان، آسیب ناشی از دکوکر در مقایسه با کلر کمتر است.
چگونه برای روشن کردن موها تزیین و اعلام کنیم؟
ترکیب این محصولات با یک اکسیدان مخلوطی ایجاد می کند که باعث از بین رفتن رنگدانه های مو و روشن شدن مو می شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *