رنگ های ترند پاییز ۱۴۰۳ | نمونه استایل و ترکیب رنگ با رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۴


امروزه خانم ها و حتی آقایان بیش از پیش به مد و ترکیب رنگ در استایلشان دقت می کنند. به همین دلیل نیز برخی از افراد به دنبال این هستند که در هر فصل از سال، از رنگ هایی که ترند می شود در ترکیب رنگ لباس خود استفاده کنند. از آنجایی که پاییز نزدیک است، کسانی که به این مباحث علاقه دارند باید بدانند رنگ های ترند پاییز ۱۴۰۳ چیست و چطور از رنگ ترند پاییز ۲۰۲۴ در استایل خود استفاده کنند. در این نوشته از ستاره رنگ های ترند پاییز ۱۴۰۳ را بررسی خواهیم کرد. 

رنگ های ترند پاییز ۱۴۰۳ از کجا می آیند؟

هر سال موسسه رنگ پنتون یک پالت رنگی را بر اساس رنگ هایی ایجاد می کند که انتظار دارند در نمایش های هفته مد نیویورک برای فصل های آینده ببینند. این پیش بینی ها بر اساس دانش آنها از مجموعه هایی است که توسط طراحان برتر تهیه می شود. در فوریه گذشته، در پیش بینی هفته مد پاییز در نیویورک، پنتون پالت رنگ زیر را منتشر کرد.

پیشنهاد: در ستاره می توانید نحوه تناسب رنگ در لباس پوشیدن، ست کت و شلوار و جلیقه زنانه و پیش بینی هوش مصنوعی از مدل موهای ترند ۲۰۲۴ را نیز ببینید. 

۱- آلو ایتالیایی

آلو ایتالیایی بنفش تیره و رنگدانه‌ای است که در مرز شراب یا شرابی قرار دارد. به نظر می رسد غنی و ظریف است، اما همچنین خاکی و روستایی است. این رنگ با جین زیبا به نظر می رسد، اما همچنین سرمه‌ای، قهوه‌ای تیره و حتی عاجی یا خاکستری نیز زیبا به نظر می‌رسند. 

بیشتر بخوانید  چه زمانی برای تعمیر کرکره برقی اقدام کنیم؟

استفاده از آلو ایتالیایی در استایل

  

۲- سبز روشن

رنگ سبز در چند سال گذشته مد شده است، اما امسال سایه هایی که می توانیم ببینیم حتی خاکی تر و رنگدانه تر هستند. به طور خاص، انتظار داشته باشید رنگ‌هایی مانند سرخس، سبز برگی شبیه به آرتیشو یا خزه اسپانیایی را ببینید.

اما واقعاً می‌توانید هر رنگ سبز خاکی یا عمیقاً رنگدانه‌ای را بپوشید و با انتخاب‌های خود احساس اطمینان کنید. خانم‌هایی که چشم‌های آبی یا قهوه‌ای دارند اغلب متوجه می‌شوند که سبز برای آنها نیز خوب عمل می‌کند.

استفاده از سبز روشن در استایل

۳- آبی باریتون

واقعاً فقط می توان گفت که نیروی دریایی در حال ترند است. بسیاری از خانم ها به جای رنگ مشکی رنگ سرمه ای را انتخاب می کنند، بنابراین این رنگ ممکن است در پاییز ۲۰۲۴ در کمد لباس شما باشد. می توانید آن را به عنوان یک رنگ خنثی بپوشید یا آن را به عنوان یکی از رنگ های مشخص خود برجسته کنید.

اما به طور خاص، رنگ آبی که در این روند بسیار رایج است، آبی عمیق و نیمه شب است. بسیار اشباع و کمی بد خلق است. این رنگ تیره به خصوص در ساخت ابریشم، ساتن، مخملی، پشمی و ترمه، حتماً غنی و ظریف به نظر می رسد.

استفاده از آب باریتون در استایل

۴- قو سفید

رنگ سفید امسال به شکل سفید درخشان و یک سفید روشن ترند شده است. اما شما می توانید انتظار داشته باشید که یک سفید خامه ای را ببینید. من گمان می کنم که بسیاری از زنان بالای ۵۰ سال، بسته به رنگ پوست و رنگ مو، در این سایه ملایم احساس راحتی بیشتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید  نهادهای فرهنگی باید به اقامه نماز مشترک در مساجد توجه کنند

استفاده از سفید خامه ای در استایل


۵- خاکستری روشن و خاکستری تیره

هیجان انگیز است که خاکستری امسال دوباره ترند است.

«خاکستری سایه‌ای که در پشت ابرها زندگی می‌کند”

چیزی کسل‌کننده در مورد خاکستری وجود ندارد. این رنگ می تواند بسیار غنی و روستایی به نظر برسد، به خصوص زمانی که به عنوان پس زمینه برای رنگ های زنده تر پوشیده شود.

استفاده از رنگ طوسی در استایل

نمونه ها استایل با رنگ های ترند پاییز ۲۰۲۴

پیش از دیدن استایل های مختلف سعی کنید در کنار رنگ های ترند پاییز ۱۴۰۳ رنگ های زیر را نیز در نظر داشته باشید.

  • رنگ‌های خاکی و طبیعی: رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای، زیتونی، آجری، خردلی و بژ همچنان با اختلاف جز محبوب‌ترین رنگ‌های پاییزی به حساب میان. این رنگ‌ها حس آرامش و طبیعی بودن به استایلتون میبخشن و از دوران قدیم تا امروز محبوبیت خودشون رو حفظ کردن.
  • رنگ‌های تیره و کلاسیک: مشکی، سرمه‌ای و یشمی، زرشکی یا شرابی هم انتخاب‌های شیک و جذابی برای فصل سرد هستن. این رنگ‌ها به استایل شما عمق میبخشه و ظاهر شما رو شیک و باوقار نشون میده.
  • رنگ‌های شاد و جسورانه: برای کسانی که به دنبال استایلی متفاوتن، رنگ‌های شاد و جسورانه مثل قرمز، نارنجی و بنفش هم گزینه‌های جذاب و مناسبی هستن که باعث میشن، چهره‌ی شما شاداب و پرانرژی دیده بشه.

       

       

 

دیدگاهتان را بنویسید