رنگ سفید در دکوراسیون منزل


دکور

نکاتی برای تزئینات با رنگ سفید

· تن ها، بافت ها، اشکال و طرح های مختلف سفید (یا مخلوط رنگ سفید با شیری یا رنگ خاکستری مایل به قهوه ای) روشی فوق العاده برای ایجاد کنتراست در یک اتاق سفید می باشد. نکته ی زیبا و جالب این است که هیچ قانونی در به کار بردن مجموعه ای از گلدان های سفید وجود ندارد، زیرا این گلدان ها را هر کجا که بگذارید قابل توجه و چشمگیرند.

رنگ سفید در دکوراسیون منزل

· اگر اتاقتان جزئیات معماری زیادی ندارد، استفاده از تن های گرمتر رنگ سفید باعث پخش شدن سایه ها و از بین رفتن حس ملال آوری که به طور معمول در اتاق های تمام سفید به وجود می آید می شوند. همچنین روشنایی با لایه های مختلف حس گرمتری به اتاق می بخشد. بین رنگ گرم سفید و رنگ سرد شیشه یا نقره ایی تعادل ایجاد کنید تا کنتراست و جذابیتی در اتاقتان به وجود بیاورید.

رنگ سفید در دکوراسیون منزل

· رنگ سفید برای دلباز کردن کوچکترین و حتی تاریک ترین فضاها معروف است. در یک فضای کوچک با نورضعیف ، از رنگ سفید در تمام فضا – بر روی دیوارها، گچ بری ها و سقف – استفاده کنید تا ظاهری یک پارچه ایجاد شود. اگر همه چیز در اتاق یک رنگ باشند باعث می شود تا چشم به کل اتاق توجه کند و فضا را بزرگتر ببیند.

رنگ سفید در دکوراسیون منزل

· به یاد داشته باشید که هر رنگی غیر از سفید که در اتاقی تمام سفید به کار رفته به طرز واضحی به چشم می آید. ماهی های قرمز کوچک در تنگ شیشه ای از اجسامی هست که در یک اتاق تمام سفید به طور دلپسندی به چشم می آید. در هنگام اضافه کردن رنگ و انواع تن و بافت های مختلف همیشه ساده گی را بیاد داشته باشید.

بیشتر بخوانید  تاثیر ضدآفتاب ها در سلامت پوست شما

رنگ سفید در دکوراسیون منزل

· جلد کردن کتاب ها با کاغذهای معمولی سفید ظاهری یکنواخت و مدرن به قفسه ی کتاب ها می بخشد. همچنین می توان از کاغذ الگو یا روغنی هم برای این کار استفاده کرد، که رنگ گرمتری نسبت به سفید خالص دارد. این کاغذها ارزان قیمتند و به راحتی در هر کجا پیدا می شوند.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید