مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رنگی که ابتدا در مرکز دایره می بینید نشان می دهد که چه نوع نبوغی دارید!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


این تست بخشی از زمینه روانکاوی است زیرا سطح IQ شما را نشان میدهد. به دایرهای که به رنگ سیاه و سفید است نگاه کنید. این تست IQ از شما می خواهد که رنگی را در مرکز دایره پیدا کنید. رنگی که درابتدا می بینید نشان می دهد که شما چه نوع هوشی دارید.

رنگ آبی: هوش ادراکی

طبق گزارش Mind’s Journal، اگر ابتدا رنگ آبی را دیدید، پس هوش ادراکی دارید! شما از فرکانس امواج مغزی در محدوده ۱۰۰ و ۱۲۰ هرتز استفاده می کنید. شما ذهن شفافی دارید و مفاهیم زندگی را به خوبی درک می کنید. بنابراین، گرفتن تصمیمات پیچیده برای شما کار سختی نیست.

علاوه بر درک عمیقی که دارید، شما یک کارگر کارآمد هستید که در کار تیمی بسیار عالی هستید. مردم از شما کمک میگیرند، زیرا شما با آنها صادق هستید و نظرات خود را به راحتی بیان می کنید. اطرافیانتان وقتی مشکلی در زندگی دارند، برای حل مشکلات پیچیده خودشان از شما کمک می گیرند. از اطرافیانتان حمایت میکنید و خانواده خودتان را بسیار دوست دارید.

رنگ قرمز: هوش منطقی

اگر ابتدا رنگ قرمز را دیدید، پس هوش منطقی دارید! شما از فرکانس امواج مغزی در محدوده ۱۵۰ و ۱۸۰ هرتز استفاده می کنید، که به این معنی است که شما هوش بالای از حد متوسط ​​و شهود عالی دارید. حل مشکلات برای شما کار بزرگی نیست!

اطرافیانتان در هنگام سختیهایشان نزد شما می آیند تا شما آنها را راهنمایی کنید. شما یک رهبر متولد شده اید. تأثیر زیادی بر مردم دارید و براحتی میتوانید دیگران را قانع کنید.

بیشتر بخوانید  وقوع دو انفجار در بغداد

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *