مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رقص بازیگران سریال جوکر در فینال

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سریال جوکر این یک برنامه شوخ، جذاب و پرطرفدار است.سریال جوکر کارگردان: احسان علیخانی. سریال جوکر محصول ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. سریال جوکر چندین فصل وجود دارد که در هر فصل 8 هنرمند از کشور به رقابت می پردازند. پخش سریال جوکر از آذر ماه 1400 از شبکه خانگی آغاز شده است.

فصل دوم مسابقه جوکر به تهیه کنندگی احسان علیخانی به پایان رسید و فصل سوم آن به زودی در استودیو فیلیمو و قرن جدید پخش خواهد شد. در فصل جدید مهمانان و بازیگران تغییر کرده اند و شخصیت های هنری جدیدی با یکدیگر رقابت می کنند

جوکر جدیدترین نمایش خانگی فیلیم محصول سال 1400 و اجرای سیامک انصاری است. “همه خنده خود را از دست دادند!” این خلاصه ای از بازی جوکر است.

سریال جوکر

بازیگران فصل اول سریال جوکر

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

بازیگران فصل دوم جوکر

فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیر سلیمانی، بهنام تشکر، عباس جمشیدی و آرش نوذری

بازیگران فصل سوم سریال جوکر

رضا شفیعی جم و سیاوش چراغی پور و بابک نهرین و حمید لولایی تا میرطاهر مظلومی، علی استادی، سروش جمشیدی و امیر گفارمنش در ترسناک ترین و خنده دارترین قسمت ایرانی فصل سوم جوکر حضور دارند.

بیشتر بخوانید  زالی: بستری روزانه ۲ هزار بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران / پایتخت روز‌های سختی را می‌گذراند

سریال جوکر

نکات مثبت سریال جوکر

مهمترین ویژگی که باعث محبوبیت این مسابقه می شود این است که بازیگران بر اساس خلاقیت فردی به طور بداهه سعی در خنداندن دیگران دارند. این تلاش برنامه ریزی نشده اغلب با واکنش های ناخودآگاه همراه است که تماشای آن می تواند جذاب باشد. تلفیق چهره های سینما و تلویزیون و فضای مجازی می تواند بر جذابیت این مسابقه بیفزاید.

نکات منفی سریال جوکر

جوکر مانند اکثر تلویزیون‌ها و سینماهای خانگی امروزی کپی کاملی از برنامه‌های خارجی با جذابیت‌های نافذ و شوخی‌های صرف است که در فضایی منزوی ارائه می‌شود. با این حال برخی از آنها ناخودآگاه هستند و می توانند مخاطب را بخندانند.

واکنش‌های اغراق‌آمیز رقبا به برخی از اتفاقات مسابقه بیش از حد معمول بوده و تنها با هدف افزودن هیجان کاذب به رقابت است.

همانطور که گفته شد مسابقه “جوکر” از سمت ایده کپی برداری شده و به دلیل محدودیت های ساخت برنامه در ایران، بسیاری از ویژگی های جذاب آن حذف یا تغییر یافته است. با این حال هنوز هسته سرگرم کننده این ایده در نسخه ایرانی وجود دارد که به نظر می رسد توانسته رضایت مخاطب ایرانی را جلب کند. برنامه «جوکر» عالی نیست اما این روزها نسبت به دیگر تولیدات سطحی تلویزیون و شبکه خانگی در جایگاه بهتری قرار دارد.


بیشتر بخوانید  نامزدهای جشنواره فیلم فجر معرفی شدند | نامزدهای بهترین نقش اول زن و مرد چه کسانی اند؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *