رقابت عطر و ادکلن با بازار سکه طلا/ قیمت برخی ادکلن ها از 40 میلیون تومان گذشت!



به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، قیمت عطر زنانه کرید اونتوس نزدیک به 12700000 تومان است. این رقم را فروشندگان برای نمونه های 75 میلی لیتری منتشر می کنند و ادکلن مردانه آونتوس را در حجم 100 میلی لیتر به قیمت تقریبی 15 میلیون تومان به فروش می رسانند.

افزایش عجیب قیمت ادکلن در بازار

وضعیت بازار عطر و ادکلن زمانی وحشتناک می شود که اولاً متوجه می شویم ارزش برخی از ادکلن ها از مرز 40 میلیون عبور کرده است و دوم اینکه قیمت ها را با سال های گذشته مقایسه می کنیم. مثلا ادکلن Only the brave diesel تابستان امسال به 1800000 تومان رسید در حالی که چهار سال پیش 1000000 تومان کمتر فروخته می شد و در اوایل دهه 90 باید 125000 تومان برای خرید آن هزینه می کردید.

1- در اوایل دهه 90 فقط ادکلن پررنگ برند دیزل با حجم 125 میلی لیتر حدود 125 هزار تومان ارزش داشت. در سال 97 قیمت آن به حدود یک میلیون تومان رسید و اکنون برای خرید آن باید نزدیک به یک میلیون و 800 هزار تومان بپردازید. این ادکلن برای آقایان مناسب است و رایحه ای تند و شیرین دارد.

2- ادکلن باربری لندن محصول برند انگلیسی باربری می باشد. مدل باربری لندن از ترکیباتی مانند گل رز، یاس، مشک و گل های دیگر ساخته شده است و خطوط مشکی، کرم و قرمزی که برند باربری را مشخص می کند در تمام سطح شیشه عطر دیده می شود. اگر الان برای خرید این ادکلن به بازار مراجعه کنید احتمالا برای نمونه های 100 میلی لیتری 1760000 تومان می گیرند. جالب است که ارزش آن نسبت به چهار سال قبل تقریباً چهار برابر شده است زیرا در سال 97 این ادکلن حدود 450 هزار تومان فروخته می شد و در اوایل دهه 90 فقط 174 هزار تومان ارزش داشت.

بیشتر بخوانید  ۶ محصول مدیران خودرو ارزان شد + لیست بازار و کارخانه

3- عطر مردانه Encre Noire که در اوایل دهه 90 در نمونه های 100 میلی لیتری با قیمت 40 هزار تومان به فروش می رسید، اکنون 940 هزار تومان قیمت دارد. این ادکلن تلخ و گرم از برند لالیک را برای استفاده در فصول سرد به آقایان پیشنهاد می کنیم.عطر مردانه Encre Noire در شیشه ای مکعبی با در چوبی قرار گرفته است و نام مدل عطر در وسط آن نوشته شده است. شیشه. با نگاه اول به شیشه عطر می توان حدس زد که Encre Noire بوی چوب و جنگل دارد.

4- کرید یکی از برندهای معروف و گران قیمت در بازار عطر و ادکلن است. گران ترین مدل مردانه این برند به نام آونتوس که رایحه ای چوبی، چرمی و میوه ای دارد در نمونه های 100 میلی لیتری به قیمت تقریبی 15 میلیون تومان به فروش می رسد. به گزارش فرارو، قیمت عطر زنانه کرید اونتوس به عنوان گران ترین مدل زنانه به 12 میلیون و 700 هزار تومان رسید و مدل سیلور مانتین ویتر همین برند در ویترین عطرفروشی ها با قیمت 12 میلیون و 300 هزار تومان به چشم می خورد.

5- ادکلن مردانه Black KSS یکی از ادکلن هایی است که در چهار سال اخیر افزایش قیمت باورنکردنی داشته است. مردانی که چهار سال پیش نیم میلیون تومان برای خرید بطری های 100 میلی لیتری این ادکلن خرج می کردند، حالا باید برای این مدل حدود دو میلیون و 800 هزار تومان هزینه کنند. یعنی بیش از پنج بار! روی بطری این ادکلن لوگوی Black XS و لوگوی Paco Rabanne را به رنگ سفید در پایین مشاهده می کنید. این ادکلن مانند سایر ادکلن های خانواده Black XS دارای طرحی گلدار روی بطری است.

بیشتر بخوانید  قیمت کارخانه این خودروها گران می شود + جدول

6- کالوین کلاین در بین برندهای معروف عطر و ادکلن قیمت پایین تری دارد. وقتی صحبت از قیمت 15 میلیون تومان برای نمونه های 100 میلی لیتری کرید می شود، احتمالا رقم 890 هزار تومانی مدل مردانه ESCAPE برند Calvin Klein در بازار عطر و ادکلن را باید پول کمی دانست. در این برند عطر زنانه Euphoria به عنوان گران ترین مدل سه میلیون تومان و مدل زنانه Ck One Shock حدود 900 هزار تومان به فروش می رسد.

7- Bleu de Chanel برند Chanel گرانترین مدل مردانه این برند در نمونه های 100 میلی لیتری تقریباً شش میلیون و 380 هزار تومان است. ادکلن زنانه Allure Sensuelle برند Chanel به عنوان گران ترین مدل زنانه حدود شش میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. اگر به دنبال ارزان ترین عطرهای شنل هستید، احتمالا به سراغ آلور هوم اسپرت مردانه ۴.۵ میلیون تومانی خواهید رفت.

8- آلفرد دانهیل هم اکنون دو مدل ادکلن در بازار ایران دارد. Signature Collection Moroccan Amber 100 ml دقیقا چهار میلیون تومان به فروش می رسد که رایحه ای گرم، تلخ و تند دارد و مناسب آقایان است. مدل ادیشن که ارزان تر به فروش می رسد حدود یک میلیون و 150 هزار تومان است. این یکی هم رایحه ای تند و گرم دارد و برای آقایان مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید