مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رفع موانع سرمایه گذاری نگرانی ما در خراسان جنوبی است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: اقدامات سرمایه گذاران بخش خصوصی نمونه هایی از کارهای خیر و نیکوکاری است.

حمید ملانوری ، امروز یکشنبه ، 18 ژوئیه ، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی ضمن دستیابی به اشتغال ، رونق اقتصادی ، توسعه و تحول ، رفاه عمومی را به همراه دارد ، آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد در حوزه اجتماعی و فرهنگی.

به گزارش ایسنا ، وی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومت اشاره می کند و می گوید: فرهنگ نشانه حکمت معظم له است.

به گفته او؛ پیام این اسامی این است که ما باید فرهنگ کار ، تلاش ، سرمایه گذاری و اشتغال را در جامعه ایجاد کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان گفت: این ستاد در سطح ملی و استانی ایجاد شد تا با رفع موانع تولید ، شرایط سرمایه گذاری را تسهیل کند.

ملانوری ادامه داد: در این کارگروه به دنبال منافع بخش خصوصی و صنعت هستیم و از آنجا که همه ما از ارزش و جایگاه سرمایه گذاران اطلاع داریم ، این دیدگاه در همه مقامات استانی مرتبط است.

وی در مورد تأمین آب مورد نیاز شرکت کاشی و سرامیک فرزاد گفت: 2.5 لیتر در ثانیه آب در اختیار سرمایه گذار پروژه قرار می گیرد و تأمین 2 لیتر در ثانیه دیگر در این هفته به تصویب شورای آب می رسد که تا اوت خواهد بود. 15 مورد در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  اتوماسیون تغذیه کسرا؛ سیستم تغذیه اختصاصی سازمان شما

به گفته وی ، درخواست سرمایه گذار برای پروژه کاشی فرزاد برای خرید 10 لیتر در ثانیه آب از چاه های کشاورزی منطقه توسط شرکت آب منطقه ای دنبال می شود و مجوز مربوطه تا 6 آگوست صادر می شود و در اختیار شرکت سرمایه گذار

استاندار خراسان جنوبی در خصوص معافیت مالیاتی شرکت کاشی و سرامیک فرزاد نیز گفت: با هماهنگی کارکنان وزارت صمت و سازمان مالیاتی و حضور روسای دستگاه های متولی در استان جلسه تشکیل می شود برای ارائه تصمیمات لازم و کارشناسی شده در تهران برگزار شد. حمایت از سرمایه گذاران تصویب و اجرا می شود.

ملانوری گفت: متأسفانه واحدهای تولیدی و صنعتی استان با وجود سرمایه گذاری زیاد ، مدیر بازاریابی و فروش خوبی ندارند در حالی که واحدهای تولیدی مجبور به فروش محصولات خود هستند.

باید بگویم طبق یکی از مصوبات این جلسه ، تصمیم بر این شد که دستگاه های دولتی هزینه های لازم به ویژه ماسک را از واحدهای تولیدی استان خریداری کنند.

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان به منظور رسیدگی به مشکلات شرکت سرامیک سازی فرزاد و ارائه راهکارهای لازم برای رفع موانع تولید در برخی واحدهای تولیدی استان برگزار شد.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *