رفعت: بازیکنان پرسپولیس باید مشکلات مالی را فراموش کرده و روی بازی با پیکان تمرکز کنند


در پایان رافت درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: با توجه به حساسیت بازی برای پرسپولیس ، در نیمه اول پرسپولیس سعی در ارزیابی حریف داشت اما وقتی به آخرین دقایق بازی نزدیک شدیم ، پرسپولیس موفق شد دیکته کند برتری خود را به حریف و در نهایت پیروز شد. “از زمین خارج شوید.

به گفته روزنو ، همه می دانند که پیروزی در این مسابقه تا چه اندازه برای پرسپولیس مهم بود ، بنابراین تیم بازی را آگاهانه آغاز کرد و با استفاده از یک بازی منطقی برابر حریف سعی در پیروزی در این بازی داشت.

وی افزود: در نیمه دوم با حضور امید عالیشاه و مهدی عبدی خط حمله پرسپولیس بهتر کار کرد و توانست چندین موقعیت ایجاد کند. اگر بازیکنان کمی دقت می کردند ، می توانستند گل های بیشتری به ثمر برسانند و بازی حتی می تواند با نتیجه 5 بر 1 یا 6 بر 1 به پایان برسد. تراکتور نیز در این بازی موقعیت های خوبی داشت ، اما تعداد فرصت های پرسپولیس بسیار زیاد بود. بیشتر از حریف.

رفعت افزود: مهدی عبدی ستاره میدان بود و بسیار موثر بازی کرد. او گلهای ارزنده ای برای پرسپولیس به ثمر رساند و حالا پرسپولیس 90 دقیقه با پیروزی فاصله دارد. حالا دیگر بازیکنان باید مشکلات مالی را فراموش کنند و سعی کنند در بازی آخر با حداکثر قدرت به میدان بروند تا اینکه پرسپولیس قهرمان شود. امیدوارم بازیکنان بسیار متمرکز مقابل پیکان بازی کنند و هواداران را خوشحال کنند.

وی درباره بازی پرسپولیس برابر پیکان افزود: در هفته های اخیر پیکان از نیم فصل اول متفاوت بازی کرده و نشان داده تیم بسیار خوبی است. البته پرسپولیس کار سختی دارد و تیم باید همه تلاش خود را انجام دهد تا در این مسابقه برنده از زمین خارج شود. فکر می کنم پرسپولیس هم می تواند این تیم را شکست دهد.

بیشتر بخوانید  شیلا هداداد عشق خود را به تصویر کشید + عکس

دیدگاهتان را بنویسید