رفتار زشت رونالدو با کودک اوتیستیک / دست کودک آبی شد !!


کریستیانو رونالدو (دوس سانتوس آویرا) کریستیانو رونالدو متولد 5 فوریه 1985، معروف به (کریستیانو رونالدو)، بازیکن فوتبال پرتغالی است که برای منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال بازی می کند. کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بهترین استعدادهای فوتبال امروزی است.

رونالدو پس از خروج از باشگاه و باخت به منچستر، گوشی کودک مبتلا به اوتیسم را شکست و پس از این رفتار، اطلاعیه زیر را منتشر کرد.


رونالدو

کنار آمدن با احساسات در لحظات سختی مانند لحظه ای که با آن روبرو هستیم، هرگز آسان نیست. با این حال ما باید همیشه مورد احترام، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق بازی خوب هستند. مایلم بابت حضورم عذرخواهی کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت می کنم به نشانه بازی جوانمردانه و اخلاق ورزشی در اولدترافورد بازی را تماشا کنند.”

مقابله با احساسات در زمان‌های سخت، مانند زمانی که با آن روبرو هستیم، هرگز آسان نیست. با این حال ما باید همیشه احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که بازی های خوب را دوست دارند. من می خواهم بابت حرفی که زدم عذرخواهی کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت کنم به نشانه جوانمردی و روحیه ورزشی بازی را در اولدترافورد تماشا کنند.


رفتار زشت رونالدو با کودک اوتیستیک / دست کودک آبی شد !!

عذرخواهی رونالدو باعث عصبانیت بیشتر مادر این کودک شد. او در مصاحبه‌ای گفت: «عذرخواهی او عصبانی‌ترم کرد و به خودم گفتم چقدر بی‌ادب هستی».

سارا کلی می گوید که پسر 14 ساله اش جیک هاردینگ پس از “حمله” به کریستیانو رونالدو دچار کبودی و گوشی شکسته شده است.

بیشتر بخوانید  زنی که با شیر خود صابون می سازد.!!


رفتار زشت رونالدو با کودک اوتیستیک / دست کودک آبی شد !!

اما خانم کلی تحت تاثیر اعلام رونالدو قرار نگرفت.


رفتار زشت رونالدو با کودک اوتیستیک / دست کودک آبی شد !!

او گفت: اگر چنین است [رونالدو] واقعی بود، فکر می کنم باید به زمان تصادف برمی گشت، گوشی جیک را برمی داشت و می گفت: متاسفم.


رفتار زشت رونالدو با کودک اوتیستیک / دست کودک آبی شد !!

مادر یک پسر مبتلا به اوتیسم می گوید به پسرم گفتم رونالدو به او زنگ زد و جواب داد: نه مامان! من هرگز نمی خواهم او را دوباره ببینم. او ناراحت است زیرا رونالدو دلیل آمدن او به باشگاه و تماشای بازی بود.

جیک یکی از طرفداران اورتون است و بازی شنبه لیگ برتر اولین سفر او به گودیسون پارک با مادرش بود. خانم کلی می گوید دیدن “ستاره بزرگ” رونالدو باید آن روز را خاص تر می کرد.

او دوست دارد به اورتون بازگردد، اما نمی خواهد در پارک باشد [ایستگاه] بنشین جایی که این اتفاق افتاده است، زیرا او خاطرات بدی دارد.


دیدگاهتان را بنویسید