رعد و برق در راه تهران



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، در استان تهران ابری تا متغیر ابری همراه با وزش باد شدید، رعد و برق، رعد و برق و رگبار گرد و خاک پیش بینی می شود.

بر اساس پیش بینی و نقشه های هواشناسی، پنج روز آینده در استان تهران در برخی نقاط کمی ابری تا متغیر ابری به ویژه در روز پنجشنبه (21 اردیبهشت) همراه با وزش باد شدید و در برخی نقاط به ویژه در جنوب پیش بینی می شود. و نیمه غربی استان وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.

امروز و فردا (21 و 22 اردیبهشت) در برخی نقاط به ویژه در ارتفاعات استان در برخی نقاط رگبار و در روز جمعه (3 اردیبهشت) در بیشتر نقاط استان در برخی ساعات وزش باد شدید، رعد و برق و تگرگ پیش بینی می شود. مستعد تگرگ

با توجه به انتقال گرد و غبار از غرب کشور امروز افزایش گرد و غبار برای کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

امشب روند افزایش نسبی دما و کاهش نسبی دما از پنجشنبه تا شنبه پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های ورامین با بیشینه دمای 28 درجه سانتیگراد از گرم ترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بوده اند.

بیشتر بخوانید  تنها راه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ستاره ها مشخص شد

آسمان تهران فردا (۲۲ اردیبهشت) اغلب ابری و وزش باد و در برخی نقاط وزش باد شدید، رعد و برق و رعد و برق با کمینه دمای ۱۶ و حداکثر ۲۶ درجه سانتی گراد و در روز جمعه (۲۳ اردیبهشت) نیمه ابری و رگبار خواهد بود. بعد از ظهر ابری و گاهی وزش باد وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق با حداقل دمای 15 و حداکثر 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


دیدگاهتان را بنویسید