رعد و برق اندک و وزش باد شدید در برخی از استان های ایران



صادق ضیایان با اشاره به اینکه بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین برنامه های پیش بینی سواحل خزر برای پنج روز آینده ، آسمان ابری و باران پراکنده ، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید ، گفت: از فردا تا پنجشنبه (22 تا 24 ژوئیه) ارتفاعات البرز شرقی و خراسان شمالی نیز مستعد رگبارهای پراکنده است.

وی ادامه داد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (23 و 24 ژوئیه) علاوه بر مناطق ذکر شده در قسمت شمالی استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل ، باران های متناوب وجود دارد. همچنین تا پایان هفته در جنوب سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، جنوب کرمان و جنوب شرقی فارس. “در بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر ، گاهی اوقات رعد و برق و وزش باد شدید موقت وجود دارد.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ، طی دو روز آینده وزش باد در جنوب سمنان ، جنوب ، جنوب تهران ، کوم ، مرکزی ، جنوب غربی و جنوب کشور شدت می گیرد و در ساعاتی دیگر گرد و غبار باشد طی پنج روز آینده وزش باد شدید در مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور به ویژه در نواحی شمالی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با افزایش گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

وی همچنین گفت: طی دو روز آینده ، شمال خلیج فارس ، شرق دریای عمان و دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و پیش بینی سریع هواشناسی سازمان هواشناسی سریع طی دو روز آینده برای تهران گفت: آسمان تهران فردا (22 تیر) صاف ، بعد از ظهر تا قسمتی ابری و گاهی اوقات همراه با وزش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دما همچنین 38 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (23 ژوئیه) نیز صاف ، بعد از ظهر ابری و گاهی اوقات همراه با وزش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید بسته‌های اینترنت اعلام شد + جدول

سرانجام ضیاییان گفت: امروز و فردا (21 و 22 تیر) اهواز با بیشترین دمای 50 و 49 درجه سانتیگراد و اردبیل با حداکثر دما 25 و 24 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استانهای کشور هستند.

۲۳۵۲۳۷

دیدگاهتان را بنویسید