رضایی: اختلاف فنی زیادی با سپاهان نداشتیم؛ حواشی پایان بازی طبیعی بود- اخبار اصفهان – اخبار استانها تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جواد رضایی پس از شکست 3 بر 2 تیمش برابر سپاهان در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به لغو بازی هفته اول ما با تیم چیپس کامل مشهد و اینکه تمرینات خود را هم خیلی دیر آغاز کرده بودیم نتوانستیم خوب تمرین کنیم و بازیکنانم از نظر بدنی و هماهنگی در سطح پایینی هستند.

وی افزود: امروز با یک تیم بسیار قدرتمند با کادرفنی بسیار قوی و باتجربه بازی داشتیم. بازی بسیار سختی بود اما اختلاف فنی زیادی با سپاهان نداشتیم و با توجه به اتفاقاتی که در بازی رقم خورد بازیکنان سپاهان توانستند بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کنند ولی ما نیز خیلی تلاش کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم.

مربی تیم فوتسال راگا شهرری ادامه داد: یک شوت ما به تیرک دروازه سپاهان برخورد کرد و یک موقعیت تک به تک را نیز از دست دادیم و قسمت این بود که بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود سپاهان تمام شود. این برد را به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

رضایی درباره حواشی پایان این دیدار گفت: این حواشی طبیعی است. بالاخره در پایان بازی ضربان قلب بازیکنان بالا است چون فشار بازی روی آنها بوده است. بحث لفظی کوچکی بین بازیکنان رخ داد که خوشبختانه به خیر گذشت و اتفاق خاصی نبود.

انتهای پیام/165/ح

بیشتر بخوانید  خریداران تیگو همچنان در ضرر میلیاردی! + قیمت جدید انواع فونیکس مدیران خودرو

دیدگاهتان را بنویسید