رضازاده نسبت به شکستن رکورد طلاخادزه واکنش نشان داد


واکنش رضازاده مبنی بر اینکه تالاخادزه رکوردش را شکست

حسین رضازاده وی گفت: تالاخادزه وزنه بردار خوبی است و نتیجه تلاش خود را می بیند و امیدوارم در دسته فوق سنگین وزنه برداران خوبی در ایران نیز ایجاد شود.

حسین رضازاده وی در گفت و گو با این وزنه بردار گرجستانی که با مهار وزنه 264 کیلوگرمی خود بیش از رکورد 263 کیلوگرم وزن خود را ثبت کرد، گفت: گرجستان طلاهازه وزنه بردار جوان و خوبی است. او هم در غول وزن داشت و هم در دو غول. معلوم شد که او خیلی خوب تمرین می کند و با برنامه پیش می رود.

وزنه بردار گرجستانی چندین بار هم از نظر اخلاقی با من صحبت کرده و هم در رفتار و ورزش خوب است و زحمت می کشد، نتیجه را ببینید.

وی با تاکید بر اینکه ایرانی ها ترجیح می دهند هموطن خود به چنین رکوردی دست یابد، خاطرنشان کرد: همه کشورها دوست دارند وزنه بردار خود مدعی شوند هرکس بیشتر کار کند و تمرین کند نتیجه می گیرد. ایران چند سالی است که مدعی وزنه برداری در دسته فوق سنگین است و امیدوارم وزنه بردار خوبی در دسته فوق سنگین ساخته شود با این تصور که مسئولان وزنه بزنند.

رضازاده با بیان اینکه ایران در سه وزن المپیک 96، 109 و فوق سنگین به مدال مجموع می رسد، تصریح کرد: در وزنه برداری مدال در مجموع بسیار مهم است و مسئولان باید فکری کنند. در این چند روز هر جا که بودم همه از من می پرسیدند که چرا وزنه برداری اینطور است و همه ناراحت بودند.

بیشتر بخوانید  تصاویر لحظه زیر گرفتن هیئت عزادارای در غرب تهران توسط راننده مست

در این مسابقات وزنه بردار را دیده اید که یک حرکت می کند اما حرکت دوم و سوم را انجام می دهد. درست است که وزنه برداری رشته سختی است اما برای ما همیشه مدال بوده و مسئولان باید به این رشته توجه کنند. امیدوارم وزنه برداری به روزهای خوبش برگردد.

قهرمان سابق جهان و المپیک همچنین درباره ناکامی کیانوش رستمی مجددا گفت: کیجانوش باید از ابتدا حاکم می شد، در واقع پنج، شش سال پیش باید رئیس فدراسیون می شد، حالا چه فایده ای دارد؟ “

حالا خود فدراسیون باید توضیح دهد. وزنه برداری رشته ای است که با یک حرکت اشتباه وزن کم می کند.

رضازاده وی در مورد نتیجه تیم ایران در جام جهانی 2019 نیز اظهار داشت: نتیجه تیم چندان مفید نیست و فقط ایران با نتیجه تیمی بسیار سازگار است. بیشتر کشورها به دنبال مدال هستند و برای کسب مدال می جنگند. اینکه این همه هزینه می کند و وزنه بردار فقط یک حرکت در مسابقات انجام می دهد، اصلا چیز خوبی نیست.

بیشتر بخوانید:

شکستن رکورد رضازاده توسط لاشا طلاحادزه (فیلم)


دیدگاهتان را بنویسید