مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رصد نامحسوس وضعیت حجاب در بانک ها و بیمه ها

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئیس پایگاه 21 تایر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در شرایطی که صدها باند سازماندهی شده افشاگری و بداخلاقی را در کشور ترویج می کنند، هرگونه بی توجهی یا تضعیف برنامه برای اصلاح این روند مثبت و منفی است.بازی در زمین مهاجمان بر حریم اخلاق عمومی.

جعفر صادق منش رئیس پایگاه 21 تیر و جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نشست توجیهی تشکل های نظارت نامحسوس بر وضعیت عفاف و حجاب در ادارات حراست حوزه های 22 گانه گفت. تهران: برخی زنان خودنمایی نمی کنند و با گستاخی می گویند که بهتر است وارد عرصه منکرات عمومی و اجتماعی شویم، زیرا جریان فعلی عفاف و حجاب پایه های امنیت اخلاقی، روابط اجتماعی واقعی و سلامت روانی جوانان ما را هدف قرار داده است. و بدون حل این مشکل مشکلات غیر ممکن است. زیرا بداخلاقی و بردگی سم مهلکی برای روحیه کار و کار و آبادانی و پیشرفت یک کشور است.

وی افزود: مردم و تشکل های مردمی فراگیر در سراسر کشور مهم ترین سرمایه و دست کارکنان برای هر نقشی کارکنان برای احیای دو وظیفه، از بین بردن روحیه بی تفاوتی، مسئولان گشت و مبارزه با بی عدالتی و فساد و مدیران و غیره هستند. “

در پایان جلسه پس از ارائه گزارش کلی از نظارت نامحسوس بر عفاف و حجاب در سواحل تهران بزرگ و تشریح ماموریت تیم ها و نحوه عملکرد هر یک از آنها، اعلام شد که نظارت نامحسوس بر بیمه ها آغاز می شود. در روز شنبه.

بیشتر بخوانید  تبریک پوتین به رهبر کره شمالی به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس این کشور

گفتنی است قرارگاه 21 تیر به منظور ارتقای شاخص های عفاف و حجاب در دستگاه های دولتی و زیر نظر مسئولین امر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایجاد و فعالیت خود را در این منطقه. میدان از فوریه 2014

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *