رشد 1069 درصدی سود خالص در سیمان صوفی – اخبار از بازار تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم،شرکت سیمان صوفیان ، یکی از زیرمجموعه های شستا ، طی دو سال گذشته در شاخص سود خالص 1069٪ رشد کرده و رکورد تولید را در سال 1999 شکسته است.

ولیولا اهلاگی فرد ، مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان ، با تمجید از برنامه ها و استراتژی های شرکت سرمایه گذاری تامین و شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین اظهار داشت: در شرایطی که کشور سال های اقتصادی سختی را پشت سر می گذارد ، سیمان صوفیان با حمایت شستا و سیتا به نتیجه رسید سوابق ماندگار در تاریخ خود.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان با اشاره به رشد سود خالص سیمان صوفی طی دو سال گذشته ، گفت: 27٪ رشد رشد تولید نسبت به سال 1998 و 35٪ افزایش متوسط ​​تولید طی سه سال گذشته ، 10٪ افزایش حاشیه سود عملیاتی و حاشیه 21٪ نرخ سود خالص و کاهش مطالبات از 68 روز به 9 روز و لغو فروش اعتبار از آگوست 1999 از مهمترین دستاوردهای سیمان صوفی در چند وقت اخیر است.

وی افزود: علاوه بر کاهش 77 درصدی مطالبات شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، افزایش 417 درصدی وجه نقد از فعالیت های عملیاتی شرکت ، استفاده از عرشه های انرژی (برای ایجاد ستون های هوا) در چاله های انفجاری برای برای اولین بار در صنعت سیمان کشور یکی دیگر از دستاوردهای این شرکت در دو سال گذشته است.

وی با اشاره به عدم افزایش منطقی قیمت سیمان در سالهای اخیر گفت: در شرایطی که قیمت سفارش سیمان در سالهای گذشته تابع شرایط عمومی اقتصاد نبود ، اما این شرکت موفق به افزایش و بهبود شد بهره وری. “دلیل اصلی این امر ایجاد شفافیت ، افزایش کیفیت فروش ، کنترل هزینه ها و کاهش ظرفیت بلااستفاده است.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب آسانسور | آسانسور در خواب چه تعبیری دارد؟

“این یک تبلیغ است”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید