مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رشد صدور انواع ضمانت‌نامه به دنبال رضایت فعالان اقتصادی در موسسه ملل

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



یکی از خدمات مهم بانک ها به مشتریان خود صدور و صدور انواع ضمانت نامه می باشد. اکثر بانک ها به این بخش توجه ویژه ای دارند تا سهم خوبی از بازار ضمانت داشته باشند. موسسه اعتباری ملل در راستای افزایش توان فعالان اقتصادی، انواع ضمانت نامه صادر می کند و تاکنون موفق به رشد بیش از 700 درصدی شده است.

در شرایط کنونی تحریم ها که فعالان اقتصادی به دنبال جذب سرمایه برای توسعه کسب و کار خود هستند، اخذ ضمانت های مختلف فرصتی را برای آنها ایجاد می کند تا کسب و کار خود را بهبود بخشند.

افزایش پتانسیل رشد اقتصادی کشور باید پایدار، باثبات و فراگیر باشد که برای دستیابی به این هدف نیاز به حمایت مالی کسب و کارها و بنگاه های کوچک و بزرگ است. مهمترین چالش فعالان اقتصادی تامین مالی آنها برای تولید و کارآفرینی است. با صدور ضمانت نامه های بانکی علاوه بر کسب سود، مبادلات اقتصادی را تسهیل کرده و به رشد اقتصادی یک شرکت کمک می کنند.

تعاونی اعتبار با تکیه بر اهداف و چشم‌انداز امسال خود توانست جهش بزرگی در درآمد کسب و کار داشته باشد که بدون حمایت بخش تولیدی، فعالان اقتصادی برای افزایش درآمد و کمک به اقتصاد امکان‌پذیر نبود. و اشتغال زایی

موسسه اعتباری ملل در راستای ایجاد انگیزه و امیدآفرینی برای کارآفرینان کشور در بخش‌های تولیدی و صادراتی، با صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها به فعالان اقتصادی در عرصه کسب‌وکار خود کمک می‌کند تا بیش از پیش درخشش بیشتری داشته باشند و بازارهای داخلی و منطقه‌ای را تسخیر کنند. به ویژه، اتحادیه اعتباری ملل، برنامه ها و اقداماتی را برای حمایت از بنگاه های تولیدی و تجاری ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید  لحظه سقوط یک پل در تایلند با 12 کشته و زخمی

لازم به ذکر است که نگرانی اکثر فعالان اقتصادی در خصوص تضمین و تامین مالی سرمایه در بخش های تولیدی خود با ارائه اسناد و مدارک و صدور ضمانت نامه به جای ارزهای سرگردان در بازار قابل رفع است.

فرآیند عملکرد شفاف، تسهیل فرآیند صدور ضمانت نامه های بانکی به مشتریان و دستیابی به اهداف صدور ضمانت نامه بانکی با شناسایی مناسب بازار هدف، سازمان ها و شرکت ها و به طور کلی فعالان تولیدی و اقتصادی، موسسه اعتباری ملل را به صدور ضمانت نامه بانکی سوق داده است. تضمین می کند. . ارائه نامه ها و انواع خدمات بانکی به یکدیگر.

موسسه اعتباری ملت ها با صدور ضمانت نامه های مختلف در سال 1400 نسبت به سال 1399، 710 درصد افزایش یافت که نشان دهنده اعتماد فعالان و سازمان های اقتصادی به موسسه اعتباری ملت ها است.

ضمانت نامه بانکی سندی است که به درخواست مشتری توسط بانک صادر می شود و در صورت امتناع ضامن از انجام تعهد خود، پرداخت مبلغ مندرج در آن را تضمین می کند. عدم انتقال ضمانت نامه یکی از ویژگی ها و داده های مربوط به هویت ضامن و کاربر از جمله محتوای آن است.

با توجه به توسعه تجارت فعالان اقتصادی، تضمین های سازمان ملل جایگزین مناسبی برای سرمایه های تولیدی و بنگاه های اقتصادی است. بر اساس اطلاعیه این موسسه، متقاضیان محترم می توانند جهت استفاده از انواع ضمانت نامه های بانکی موسسه اعتباری ملل به شعب سراسر کشور مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید  دلار دوباره قدرت گرفت
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *