رشد تخت های بیمارستانی در سیستان و بلوچستان پس از انقلاب هفت برابر شده است



به گزارش ایرنا ، احمدعلی موهبتی روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان 320 تختخوابی علی ابن ابیطالب (ع) در زاهدان اظهار داشت: ما شاهد اقدامات و خدمات ارزنده جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان در حوزه سلامت “

وی افزود: امروز علاوه بر افتتاح این بیمارستان با کیفیت و مطلوب در زاهدان ، بیمارستان 46 تختخوابی سل امام رضا (ع) زابل به دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سفر وزیر بهداشت و سپس در آخرین جلسه ای که در تهران برگزار شد ، موافقت شد که یک بیمارستان محلی برای همه شهرهای جدید و قسمتهای مهم که دارای جمعیت و فاصله قابل توجهی هستند ساخته شود. مرکز شهر..

وی گفت: این وام برای کل مجموعه مراکز جامع سلامت و مراکز بهداشتی درمانی در سیستان و بلوچستان ارائه شد که با طرح برابری خدمات درمانی در کشور تصویب شد و انشاءالله به سرعت ساخته می شود.

موهبتی گفت: سه بیمارستان 540 تختخوابی در سیستان و بلوچستان در چابهار ، زاهدان و ایرانشهر که قبلاً بازسازی شده اما به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده اند ، ساخت و ساز شتاب گرفته و بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

وی امیدوار است: امیدواریم در سالهای آینده با اتمام ساخت و بهره برداری از این بیمارستانها به میانگین کشوری برسیم و امیدواریم حتی از میانگین کشوری نیز فراتر برویم.

بیشتر بخوانید  مدارس اصفهان سه شنبه ۲۸ آذر غیر حضوری شد

دیدگاهتان را بنویسید