رشادت ها و رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد فراموش نشدنی است



حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز سه شنبه در مصاحبه با ایرنا ، به احترام سالگرد عملیات گورداد مرصاد ، افزود: آنها نمی دانستند که رزمندگان دلیر اسلام مانند کوه در برابر آنها ایستادند و به درخواست آنها پایان دادند.

وی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی نقش بسیار مهمی در برنامه ریزی و اجرای موفقیت آمیز این عملیات داشت به طوری که منافقین در زمان شهادت این شهید والا مقام ، انتقام عملیات مرصاد را گرفتند.

امام جمعه از سرپل ذهاب گفت: “عملیات دوران دفاع مقدس باید برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود و مراسم بزرگداشت به مناسبت سالگرد آن برگزار شود ، زیرا نقش مهمی در ترویج فرهنگ جبهه و شهادت در جامعه. “

عملیات مرصاد در پاسخ به عملیات جاویدان توسط سازمان خلق منافقین ، گشتی از ارتش ایران است. سرانجام در تاریخ 26 آگوست 1988 با رمز “یا علی” برای مقابله با منافقین در مناطق اسلام آباد غربی و مناطق کردستان غربی در استان کرمانشاه.

در تاریخ 26 آگوست 1967 ، سازمان منافقین خلق از مرزهای غربی ایران عملیاتی به نام فروغ جاویدان را آغاز كرد.

نظامیان وابسته به سازمان با سرعت بسیار بالایی مسافت تنگه پاتاه تا منطقه چهار زبر ، 34 کیلومتری کرمانشاه را طی کردند ، اما مبارزان اسلامی پس از چند روز موفق شدند تعداد زیادی از نیروهای منافقین را در عملیات آزادسازی مرصاد به هلاکت برسانند. جنگ سنگ. مناطق را آزاد کنید.

سرپل ذهاب در بخش غربی استان کرمانشاه بیش از 90،000 نفر جمعیت دارد.

بیشتر بخوانید  این 9 استان بارانی می شوند/ پیش بینی وضعیت هوا طی 3 روز آینده

دیدگاهتان را بنویسید