رسیدگی به شکایات عمومی در مورد ادغام بانک های نظامی در ماده 90 کمیسیون


علی هزارریان ، نماینده مردم تهران در مجلس که می شود گفتو با خبرنگار پارلمانی آژانس فارس ، در توصیف جلسه امشب (سه شنبه ، سیزدهم تیر) کمیته 90 قانون اساسی ، که با حضور وزیر اقتصاد ، معاونان وزیر اقتصاد ، مدیر اجرایی بانک سپه ، مقامات مربوطه در ستاد کل نیروهای مسلح ، سپاه پاسداران و بسیج. وی با همراهی نمایندگان سهامداران واقعی در مورد شکایات دریافتی از ادغام م institutionsسسات مالی در بانک سپه گفت: “چندین شکایت عمومی توسط سهامداران بانکهای ادغام شده در بانک سپه ثبت شده است مانند بانک مهر اقتصاد ، حکمت بانک ، انصار و دیگران. “جلسه بررسی شده است.

نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلام شهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولین محور شکایت گفت: حق با آنهاست. هدر رفته زیرا ارزش سهام آنها بیش از آن است که در طی روند ادغام در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به محور دوم شکایت گفت: همچنین کارمندانی که از این بانک ها به بانک سپه مراجعه کرده و شاغل بودند معتقد بودند که از ظرفیت آنها به درستی استفاده نمی شود و در حالی که حقوق و مزایای آنها پرداخت می شود حقوق آنها ضایع شده است. به درستی “این نبود.

هزریان همچنین به حضور طرفین در این موضوع اشاره کرد اصل نود وی اظهار داشت: در این جلسه اولین موضوع مورد بررسی قرار گرفت ، یعنی. نحوه ارزش گذاری سهام و با توجه به اینکه 180،000 نفر در بانکهای ادغام شده سهامدار هستند ، این جلسه ابتدا به موضوع شکایات سهامداران حقیقی که حقوق آنها ضایع شده پرداخت و ضمن تأکید بر تحریف آنها. قیمت سهام آنها برای حل این مشکل ارائه شد.

بیشتر بخوانید  قاتل سریالی در کرمان دستگیر شد

سخنگوی کمیسیون قانون اساسی نودمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: سرانجام تصمیم بر این شد که این موضوع ظرف یک هفته حل شود و جلسه بعدی پنجشنبه این هفته با حضور 90 عضو کمیسیون ، نماینده ، وزیر و مدیر اجرایی “سپه و سایر مقامات برای ارائه پیشنهادات در قالب برای تصمیم گیری در همان دولت باید تخصص را بررسی کرد.

آخر پیام /


دیدگاهتان را بنویسید