رسوایی یک مرد تهرانی در خانه دوستش + جزئیات


رسوایی یک مرد تهرانی در خانه دوستش + جزئیات

روز جدید : این مرد به دلیل عمل سوicious در خانه دوستش دستگیر شد.

سارق بی صداقت خانه دوست صمیمی خود را تخلیه و اشیا valu قیمتی او را به سرقت برد.

سرهنگ کارآگاه ساداله گزافی ، معاون اطلاعات تهران بزرگ ، در خبر توضیح داد: مرد جوانی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت که ساعت 4 بعد از ظهر 13 فروردین با خانواده اش از خانه خارج شدیم و سه ساعت بعد برگشتیم. به محض ورود متوجه شدیم که در باز است و طلا و یک لپ تاپ به سرقت رفته است.

وی افزود: با اعلام این خبر ، کارآگاهان در تحقیقات وارد عمل شدند ، با توجه به ایمن بودن ورودی ، احتمال سرقت توسط یکی از آشنایان مطرح شد.

با توجه به ضبط های ویدئویی و تصاویر نظارت تصویری از خانه محل وقوع سرقت ، مشخص می شود که سارق منتظر گمشده بود و پس از ترک پارکینگ وارد ساختمان شد و نقشه سرقت را اجرا کرد.

معاون پلیس آگاهی تهران افزود: عکس صورت سارق مسلح مشخص نبود اما با توجه به ظاهر و بدن این سارق جوان ، وی با فرض اینکه سارق جوان فردی به نام کامران باشد ، اموال خود را از دست داد. از طرف دیگر ، شاکی ادعا می کند که کامران اعلام کرده است که کامران سال گذشته نیز کلیدهای خانه خود را داشته است.

سرقت توسط یکی از دوستان چند ساله / در تهران گرفتار شد

این افسر پلیس ادامه داد: با احتمال درگیری كامران در این سرقت ، تصویر كامران با تصویر نظارت تصویری تلفیق شد و به دلیل شباهت آشكار به كامران برای تحقیقات به اداره چهارم پلیس فراخوانده شد.

بیشتر بخوانید  وزیر خارجه آذربایجان به شدت از ارمنستان انتقاد کرد - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

سرانجام سرهنگ غزافی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه ، متهم ادعا کرد که روز سرقت با خانواده اش در خارج از تهران در باغی در حوالی شهر بومهن بوده است. در طی تحقیقات ، تیم تحقیق متوجه شد که متهم جوان واقعیت را بیان نکرده است. کارآگاهان از کامران تحقیق مجدد کردند و سرانجام با توجه به شواهد ارائه شده توسط وی ، وی مجبور به اعتراف به سرقت از خانه دوستش شد.

دیدگاهتان را بنویسید