رستمیان در جایگاه دوازدهم تپانچه ایستاد / تکلیف فردا مشخص می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار اعزامی مهر در توکیو ، هانیه رستمیان در شوت 25 متری تیراندازی دقیق که از روز هفتم بازی های المپیک آغاز شد ، با کسب 3.8 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت و در دوومیدانی رقابت خواهد کرد فردا. این با مجموع نقاط وظیفه صعود وی تعیین می شود.

همچنین ، فردا ، جمعه ، در بخش سرعت در تپانچه هانیه رستمیان در 25 متر مسابقه برگزار می شود و کار با تپانچه در توکیو پایان می یابد. پیش از این ، رستمیان در همین ماده در 10 متر عنوان تفنگ بادی موفق به صعود به فینال نشده بود. مهیار صداقت نیز در تفنگ بادی 7 متری از فینال جان سالم به در برد و با یک امتیاز در رده نهم ایستاد.

فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان نیز در تفنگ بادی زنان به ترتیب بیست و سوم و سی ام شدند و از رسیدن به فینال بازماندند.

اما در 50 متر ، سه موقعیت فاطمه کارامزاده و نجمه هیدمتی مسابقه خود را شنبه ، 30 آگوست ، ساعت 12:30 به وقت محلی ، 7:30 به وقت تهران آغاز می کنند. در این مقاله ، 43 تیرانداز در آساکا پشت خط شلیک هستند.

در قسمت نر این تپانچه ، ماهجار صداقت روز دوشنبه 2 اوت ساعت 11:30 به وقت محلی و 7 صبح به وقت تهران سه شلیک به سمت خط شلیک کرد. در این خط 39 تیرانداز وجود دارد.

تیرانداز که در آن دوره با شش سهمیه چهار زن و دو مرد وارد المپیک شد ، تاکنون موفق به کسب مدال طلا شده است.

بیشتر بخوانید  جسد یک کوهنورد تنگستان 11 روز بعد پیدا شد

ایران در مسابقات وزنه برداری ، تکواندو و کشتی در المپیک 2016 ریو با کسب سه مدال طلا ، یک نقره و چهار برنز در رده 25 ام قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید