رسانه های «گلابی» یا «گلابی» های رسانه ای؟!



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش شامانفس و به نقل از سراج24; وزارت جهاد کشاورزی یکی از وزارتخانه های مهم و متولی امنیت غذایی کشور است و نقش اساسی در تامین کالاهای اساسی و معیشت مردم دارد و از این رو این ماموریت عظیم و گسترده حساسیت این گونه موضوعات را دوچندان می کند. مربوط به بخش کشاورزی کشور است.

از قطع سخنان مسئولان و برجسته کردن سخنان عادی و در واقع همراه با توضیحات تکمیلی، تاکتیک اصلی رسانه های مرتبط با جریان های ماند، نشر اکاذیب و شایعه سازی است که در تشریح اظهارات وزیر جهاد کشاورزی می توان. وی درباره این موضوع و معنای واقعی سخنران گفت: وقتی به دولت‌هایی که در دوران مسئولیت خود نمی‌دانستند ثروت کشور را مدیریت کنند و بر سر کار بوده‌اند، صحت سخنان دکتر ساداتی‌نژاد آشکار می‌شود. و عواقب زیادی داشت و به همین دلیل برای زندگی مردم ناکارآمدی ایجاد کردند.

سخنان وزیر جهاد کشاورزی مصداق «ندانستن ثروت» است در حالی که مدعیانی که زبان حرف زدن با دنیا را دارند، پتانسیل کشاورزی ایران را که توانایی جایگزینی نفت را دارد، تباه کرده اند. اقتصاد کشور، بنابراین جهت کشاورزی ایران به سمت واردات سوق داده شده و از خودکفایی گندم به واردات گندم و سایر محصولات کشاورزی روی آورده ایم.

درست است که ندانیم از ثروت استفاده می شود، اما اشاره وزیر به زمانی است که اداره امور دولتی در دست یک مشت متکدیان و حامیان برجام بود که حتی آب آشامیدنی مردم را به مذاکرات خود برجام بستند و بودند. غافل از دغدغه های مردم در زمینه های دیگر.

بیشتر بخوانید  سبزی هر ترشی چیست؟ | لیست سبزی انواع ترشی و شور

مطلبی که رسانه کلام مبنی بر پرداخت پول سعودی ها و نشر اکاذیب عنوان کرده است، زمانی واقعیت پیدا می کند که ذخایر طلا و ارز این کشور به دلیل بی کفایتی و ناکارآمدی دولت های ناکارآمد یازدهم و دوازدهم به حداقل ممکن کاهش یابد و ناآگاهی از استفاده از ثروت خوب باشد. تفسیر کرد.

مدیریت بهره برداری از ثروت کشور زمانی ناکارآمد و بی احتیاط شد که تصمیمات سیاسی و ایجاد مدیران ارشد دولتی مدعی اصلاح طلبی، زمین های کشاورزی قابل کشت در الگوی مناسب و برنامه ریزی شده، خودپایداری و تامین نیازهای اساسی را تضمین کرد. به مردم کاند، تبدیل به املاک مسکونی و تجاری شد و دهقانان را از خانه ها و روستاهای خود به شهرها نقل مکان کرد.

به نظر ما این نوع مدیریت ثروت در قالب اصلاحات شناخته شده نیست، زیرا وقتی کعبه تصمیم گیران دولتی که متولی ساماندهی منابع ثروت کشور هستند، تبدیل به آمریکا و اروپا می شود، باید منتظر هرج و مرج و بی کفایتی نیز باشید. .

این «جهل» درست است، اما وقتی دولتی که مدعی گفت‌وگوی تمدن‌ها و سازندگی است، همین رویه را در پیش گرفت و با منابع ثروت کشور کاری کرد که ستون فقرات تولید و درب واردات بی‌رویه را شکست. هزینه مرگ، تولید و افزایش بیکاری باز شد.

آنچه از عملکرد رسانه‌های غذاخوری تا کنون دیده می‌شود این است که آنها مشغول کارهایی هستند که آب را گرم می‌کند تا کاسه‌ها را لیس بزند و جیب‌ها را پر کند. نگاهی گذرا به روند شایعه سازی، دروغ پردازی و عینیت بخشیدن به قلم به همتا و مزدوران به ویژه در روزهای اخیر نشان می دهد که نقش برجسته آنها در جنگ ترکیبی و اجرای مثلث شوم غربی-عبری-عربی. پروژه ها خیلی تیره شده اند در به در به دنبال سوژه هایی می گردند تا با مانورهای کاذب و البته توهمات نادرست نور آرام شورش را زنده کنند…

بیشتر بخوانید  ۸ واقعیت جذاب انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله

آنچه امروز بر همگان مشهود است عملکرد خوب دولت مردمی آیت الله رئیسی به ویژه در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی از جمله اصلاح الگوی کشت، تنظیم بازار، برخورد با دلالان و دلالان، ساماندهی بازار آشفته مرغ است. و گوشت، تامین نهاده های دامی ساماندهی جایگاه گندم، حبوبات، برنج و سایر اقدامات گسترده و متعدد است که گستره وسیع این اقدامات ما را بر آن داشت که در جنگ اقتصادی تسلیم نشویم و مرعوب خواسته های شیطانی دشمن شویم. .

اقدامات جهادی جهادگران وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مهمترین و حیاتی ترین وزارتخانه در عرصه اقتصاد و امنیت غذایی کشور در زمینه ساماندهی مشاغل محوله و ساماندهی بازارهای مختلف برای زندگی مردم ، امروز مایه مباهات و مباهات همه ایرانیان است، این گام های سازنده، امیدوارکننده و موثر. یقیناً برگ های طلای کارنامه درخشان نظام و انقلاب اسلامی ما ارزشمند است و لذا چنین حملاتی از سوی شرکت های دروغ پرداز دشمنان این نهاد خدماتی دور از انتظار نیست. یقیناً این اقدامات عزم جهادگران جهادکشاورزی را در انجام وظایف محوله تقویت کرده است و شاهد گام‌های استوار روزافزون آنان در این راستا هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید