رسانه‌ها سیاه نمایی دشمن در جامعه را خنثی کنند



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز،افشار دارابی در همایش روابط عمومی اجرایی فارس گفت: دشمن با ارائه اخبار ناامیدکننده درصدد از بین بردن امید در جامعه است اما رسانه ها و روابط عمومی های اجرایی نباید اجازه دهند این طرح در جامعه اجرایی شود.

وی افزود: با پیشرفت تکنولوژی پدیده جدیدی به نام روابط عمومی الکترونیک مطرح شده است که با استفاده از این ظرفیت می توان جایگاه روابط عمومی را در جامعه توسعه داد.

وی بیان کرد: نمی توان انتظار داشت که روش های فعلی در جامعه موثر باشد، بنابراین باید با استفاده از شرایط جدید جامعه را آگاه کرد.

وی یادآور شد: با توجه به روند اجتماعی جامعه باید شرایط برای حضور جوانان در پست های مدیریتی و جذب جوانان به مشاغل اداری فراهم شود.

دارابی به موضوع انتخابات اشاره و تاکید کرد: نقشه راه انتخابات بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر چهار مولفه «مشارکت»، «امنیت»، «رقابت» و «سلامت» است. و روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید در این بخش فعالیت کنند.

وی افزود: برای ارتباط جامعه هدف با نهادهای اداری باید از زنجیره های ارتباطی استفاده کرد زیرا دیگر نمی توان با روش های قدیمی اطلاع رسانی کرد.

بیشتر بخوانید  آمازون چقدر ثروتمند Bezos شد؟

دیدگاهتان را بنویسید