مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رزرو هتل در مشهد با بهترین قیمت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



مشهد شهری زیارتی و سیاحتی در شمال شرق کشور است و مهم ترین قطب گردشگری مذهبی کشور و نیز دومین شهر مذهبی جهان محسوب می شود. پایتخت معنوی ایران، علاوه بر حرم مطهر امام رضا، جاذبه های دیگری چون آرامگاه فردوسی، مسجد گوهر شاد، پارک کوهسنگی، موزه های آستان قدس رضوی و آرامگاه نادر نیز دارد، که آن را از مناطق نمونه ی گردشگری کشور ساخته است.


به همین دلیل هر ساله جمعیت بسیار زیادی برای بازدید از این جاذبه ها به این شهر سفر می کنند و لازم است که برای اقامت این تعداد زیاد مسافر، تعداد زیادی هتل وجود داشته باشد. قطعا یکی از مهم ترین دغدغه های هر مسافر که به این شهر سفر می کند، انتخاب یک هتل مناسب است که ما قصد داریم در این مطلب هتل های مشهد با بهترین قیمت را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


هتل درویشی مشهد


رزرو هتل در مشهد با بهترین قیمت


هتل درویشی مشهد از بهترین هتل های مشهد محسوب می شود. با توجه به وجود تعداد بالایی هتل در مشهد اما امکانات و خدمات منحصر به فرد هتل مجلل درویشی این هتل را نزد مسافران و گردشگران زیادی محبوب کرده است.


هتل مجلل درویشی مشهد هتلی 5 ستاره در خیابان امام رضا، اصلی ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا واقع شده است. این هتل با فاصله کمتر از دو کیلومتر از حرم، از نزدیک ترین هتل ها به حرم مطهر است و فقط ده دقیقه پیاده به آن راه دارد.


هتل درویشی با 25 طبقه از مرتفع ترین ساختمان های مشهد است. این هتل را می توان مرتفع ترین مرکز اقامتی ایران و تنها هتل آتریوم شرق کشور دانست.هتل درویشی بالاترین استاندارد های کیفی سازه و ساختمان را دارد و به همین دلیل به عنوان بنای برگزیده در جشنواره بنای برتر در سه بخش سازه، معماری و شهرسازی شده است.


هتل مجلل درویشی همه امکانات خوب را داراست. مانند امکانات پذیرایی که شامل چندین رستوران و کافی شاپ می شود. از جمله رستوران های هتل مجلل درویشی، روف گاردنی در طبقات بالا است که غذاهای فرنگی را در مکانی رویایی و متفاوت برای شما فراهم کرده است. غذاهای ایرانی را می توانید در رستوران آتریوم نوش جان کنید. این رستوران دارای چهار نخل بلند است و سقفی شیشه ای دارد. رستوران ارغوان از دیگر امکانات پذیرایی هتل است که شما را به خوشمزه ترین و کامل ترین صبحانه ها مهمان می کند. مسافران برای صرف غذا در فضایی سنتی و با نشاط می توانند به چایخانه سنتی برکه هتل درویشی بروند. این محیط به اضافه کافی شاپ ها و دیگر رستوران ها فضاهای خوبی برای گپ های دوستانه و صمیمی و داشتن لحظاتی ناب در هنگام غذا خوردن هستند.

بیشتر بخوانید  هنگام بازگشت از جزیره کیش چه سوغاتی همراه خود داشته باشیم؟


از امکانات تفریحی هتل یک مجموعه آبی است که امکانات زیادی را دارد و با خدماتی متفاوت شما را شاداب کرده و انرژی زیادی می بخشد. مسافران می توانند در این مجموعه از خدمات اسپا و ماساژ استفاده کنند. به حمام بخار، حمام ترکی و جکوزی بروند و اوقات خوبی را برای خود رقم بزنند. در سامانه قوی هتل یاب ما که همان رزرواسیون مهر است، می توانید رزرو آنلاین هتل درویشی را در کمترین زمان انجام دهید و خود را برای داشتن یک اقامت به یادماندنی آماده کنید.


هتل نور مشهد


رزرو هتل در مشهد با بهترین قیمت


حرم و بارگاه امام هشتم شیعیان، در کنار دیگر جاذبه های دیدنی شهر مشهد، باعث شده است تا این شهر یکی از پر بازدیدترین شهرهای ایران به شمار آید. یکی از هتل هایی که با ارائه امکانات و خدمات اش سفر زائرین این شهر را منحصر به فردتر می کند، هتل نور مشهد است که در سال 1386 کار خود را آغاز کرد.


موقعیت جغرافیایی کم نظیر هتل 3 ستاره نور، در کنار تعهد، مسئولیت پذیری و تلاش صادقانه کارکنان و پرسنل و همچنین کیفیت امکانات مجموعه، سبب شده است تا این هتل به یکی از انتخاب های برتر در میان هتل های اقتصادی مشهد تبدیل شود.


هتل نور مشهد از نزدیک‌ترین هتل‌های سه ستاره به حرم امام رضا است. از این هتل تا حرم کمتر از 5 دقیقه پیاده راه دارید. پس اگر بدنبال هتل نزدیک حرم هستید، هتل نور از بهترین گزینه‌هاست. با اقامت در هتل نور مشهد از درب که خارج می‌شوید جنب ورودی باب الجواد قرار می‌گیرید در نقطه‌ای که به‌راحتی با 300 متر پیاده روی شما را در کنار حرم امام رضا قرار می‌دهد.


از هتل نور که به سمت حرم می‌روید در مسیرتان موزه مردم شناسی مشهد را می‌بینید که از مکان‌های دیدنی شهر مشهد است. علاوه بر این آرامگاه نادر و گنبد خشتی و بست های حرم که در اطراف حرم قرار گرفته و می‌توانید فرصتی را برای بازدید از آن‌ها قرار دهید.در صورتی که در اطراف محل اقامتتان به دنبال یک فضای سبز هم باشید در سمت دیگر هتل نور یک پارک کوچکی وجود دارد که می‌توانید در آن پیاده روی کنید و عصرهای دل انگیزی را در آنجا داشته باشید.

بیشتر بخوانید  معرفی مرکز خرید ثنا شیراز + آدرس و تلفن


گردشگرانی که در سفر خود به مشهد اقامت در هتل نور مشهد را انتخاب می کنند این امکان را دارند تا از میان 300 تخت این واحد اقامتی که در قالب 87 واحد مجزا عرضه می شوند، گزینه مورد نظر خود را برگزینند. این واحدهای اقامتی که بر اساس آخرین استانداردهای صنعت هتلداری تجهیز شده اند، در قالب انواع اتاق های دو و سه تخته یا آپارتمان های چهار تا هفت نفره ساماندهی شده اند.


از جمله امکانات موجود در واحد های اقامتی این مجموعه اقامتی که باعث اقامت لذت بخش تر برای مهمانان می شود، می توان به مواردی مانند صبحانه به صورت بوفه، پاور سوئیچ، اینترنت رایگان بی سیم در کل مجموعه و همچنین امکان استفاده از اتاق ها یا آپارتمان های دارای سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی اشاره کرد.


امکانات اتاق ها و آپارتمان ها در کنار سایر خدمات ارائه شده در مجموعه هتل نور مشهد که شامل موارد متعددی مانند پارکینگ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق نگهداری از چمدان ها، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور و تهیه بلیط، خشکشویی و خانه داری و موارد بسیار زیاد دیگری می شود، باعث جلب رضایت و خرسندی درصد بالایی از گردشگرانی شده است که این مجموعه را برای اقامت خود انتخاب کرده اند.


نکته مهمی که به عنوان یکی از مزیت های بزرگ هتل نور مشهد حتما باید به آن اشاره کرد، تعهد این واحد اقامتی برای پذیرایی مطلوب از همه مهمانان، صرفنظر از شرایط آنها است. به همین دلیل طراحی و چیدمان واحدهای اقامتی مجموعه به صورت خاص و تمام هتل به صورت عام به گونه ای انجام شده است که مسافران دارای معلولیت هم به راحتی توان استفاده از این مجموعه اقامتی را داشته باشند.


هتل نور مشهد یک هتل ارزان نزدیک حرم است که همه امکانات مورد نیاز را برای رفاه میهمانان در نظر گرفته است. مثل رستوران و کافی شاپ که با غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه به استقبال شما می‌آید.

بیشتر بخوانید  چگونه برای ویزای توریستی کانادا اقدام کنیم ؟


اگر تا به حال در هتل نور مشهد اقامت نداشته اید، به شما پیشنهاد می کنیم تا در سفر بعدی خود به مشهد، به این هتل به عنوان یکی از گزینه هایی فکر کنید که از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.


هتل هما 2 مشهد


رزرو هتل در مشهد با بهترین قیمت


یکی از مشهورترین و خاص ترین هتل های شهر زیبای مشهد، هتل هما دو مشهد می باشد. در واقع زمانی که نام این مجموعه به میان می آید، همه افراد تنها آن را به عنوان‌ هتل بین المللی می شناسند. از همین رو می توان گفت هتل هما 2، به عنوان یک هتل لاکچری در مشهد به شمار می رود.


این مجموعه 5 ستاره را به خود اختصاص داده است که قطعا باید بدانید تعداد ستاره های هتل، نشان دهنده بی نقصی و امکانات پیشرفته آن هستند. هتل هما 2 مشهد دارای 5 طبقه و حدود 206 اتاق با تمام امکانات رفاهی می باشد.


در واقع اولین موضوعی که قبل از وارد شدن به اتاق ها نظر مهمانان و مخاطبان را به خود جلب می کند، معماری مجلل و مدرن هتل است که توسط بهترین مهندسان طراحی و ساخته شده است. همچنین این هتل نسبت به خدمات و امکانات پیشرفته ای که به مهمانان خود ارائه می دهد، جزو هتل های قدیمی در مشهد شناخته می شود.


زیرا سال ساخت و تاسیس او به سال 1375 باز می گردد. برای رزرو کردن این مجموعه اقامتی، می توان با توجه به تعداد نفرات مورد نظر، اتاق رزرو کرد یا حتی در صورت دلخواه، از سوئیت های بی نقص این هتل هم بهره مند شد.


هتل هما 2 که یک هتل در مشهد است، امکانات کلی هم برای اقامت راحت مسافران تعبیه کرده که برخی از آنان شامل: رستوران با منوی متنوع و سرآشپزهای بین المللی، استخر با آب گرم، پارکینگ، مرکز خرید، کافی شاپ، زمین تنیس برای علاقمندان به ورزش و… هستند.


همچنین این بنا در بلوار اخوان ثالث واقع گردیده است که برای رزرو اتاق، می توانید همین حالا اقدام کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *