مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ربات های نظافتی را بشناسید که شما را از کارهای خانه نجات می دهند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


این خبر برای کسانی است که باید هر روز خانه خود را تمیز کنند، یکی از سخت ترین و طاقت فرساترین کارهای خانه بدون شک نظافت زمین است، این کار برای خانم ها بسیار سخت است زیرا با کمردرد و خستگی همراه است، اما بعد از آن ما پنج ربات تمیز کننده را ارائه می دهد که زنان عاشق آنها می شوند.

این دستگاه ها قیمت های متفاوتی دارند و خدمات متفاوتی دارند اما وجه اشتراک همه آنها هوشمندی ابزار و قدرت پاک کنندگی بالا هستند. تمامی این دستگاه ها قابلیت تمیزکردن سطوح صاف را دارند و بسته به مدل می توانند سطوح مختلف را تمیز کنند که همین امر باعث استفاده از آنها برای افراد مختلف و مکان های مختلف شده است.

آشنایی با ربات های تمیز کننده

این دستگاه ها با قیمت های متفاوتی از 250 دلار تا 600 دلار عرضه می شوند که انتخاب را برای افراد مختلف آسان می کند.

همه این دستگاه ها از برق داخلی استفاده می کنند و با کمک باتری به کار خود ادامه می دهند که به آنها اجازه می دهد آزادانه کار کنند. این وسایل به راحتی می توانند راه خود را پیدا کنند و در میان اشیاء مختلف خانه مانور دهند و گوشه های خانه را تمیز کنید. حتی در برخی موارد این دستگاه ها قابلیت تنظیم زمان بندی را دارند و در زمان مشخصی می توانند به صورت خودکار شروع به کار و نظافت کنند.

iRobot Braava 380t

آشنایی با ربات های تمیز کننده

این مدل با قیمت 300 دلار احتمالا بهترین گزینه ممکن در این لیست است و می توان آن را دقیق ترین دستگاه در بین تمامی مدل های موجود در بازار دانست. این مدل تقریباً می تواند تمام مشاغل موجود در این زمینه را جمع آوری کند و به همین دلیل داشتن این دستگاه کاملاً اقتصادی به نظر می رسد. از نظر قیمت و قدرت به نظر می رسد این دستگاه جذاب ترین دستگاه موجود در بازار باشد.

بیشتر بخوانید  آدرس و شماره تلفن مراکز تست فنی شهررز

البته در این دستگاه نواقصی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به عدم امکان برنامه ریزی دستگاه برای کارکرد خودکار اشاره کرد.

iRobot Scooba 450

آشنایی با ربات های تمیز کننده

در حالی که اکثر مدل های موجود در بین کف شوی ها برای فعالیت های سبک طراحی شده اند، این مدل را می توان یک استثنا در نظر گرفت زیرا این دستگاه می تواند محیط های بسیار کثیف و مناطق پر از زباله را تمیز کند.

البته این امکانات هم هزینه زیادی خواهد داشت و برای خرید آن باید تقریباً 600 دلار هزینه کرد.

از معایب این مدل می توان به عمر باتری اشاره کرد که پس از دو ساعت شارژ تنها 40 دقیقه کار می کند.

مونیوال ریدیس H67

آشنایی با ربات های تمیز کننده

این دستگاه 400 دلاری می تواند به تمام گوشه و کنار خانه شما سر بزند و طوری طراحی شده است که با دیدن آن احساس نکنید محصول عجیبی در وسط خانه است، شاید این طرح بسیار شبیه به هم باشد قدیمی بود ، اما در مقیاس بسیار بزرگتر.

این مدل به گونه ای طراحی شده است که در محیط ها و سطوح مختلف به خوبی کار کند، بنابراین کاربرد آن به همان اندازه برای شرکت ها و خانه ها مفید خواهد بود.

البته از معایب این دستگاه نیز نمی توان غافل شد، در بسیاری از موارد این مدل در حین کار با برس تمیز کننده گیر می کند و ممکن است قیمت آن کمی بالاتر از حد معمول این گونه دستگاه ها باشد.

Techko Maid Smart Maid RS118

آشنایی با ربات های تمیز کننده

با توجه به محاسبه قیمت می توان این مدل را یکی از بهترین های دنیا به عنوان یکی از اجزای موثر در ارزیابی دانست.این دستگاه با امکانات فراوانی که دارد می تواند گزینه ایده آلی برای هر خانه و اداره ای باشد.مدل و دلار 250 برای پیشرفته ترین مدل.

بیشتر بخوانید  جشن گیاه آوری در سال ۹۹ چه روزی است ؟

یکی از مزیت های این دستگاه آسان بودن کار با رابط کاربری است، این دستگاه را می توان خیلی راحت برنامه ریزی کرد و به این ترتیب عملکرد خانه تقویت می شود. همچنین می‌توان به طراحی خاص دستگاه اشاره کرد که می‌توان آن را در دو نوع عملکرد برنامه‌ریزی کرد که می‌توان از آن برای محیط‌های مختلف استفاده کرد و نوع عملکرد برس تمیزکننده را بر اساس سطح مورد تمیز کردن تغییر می‌دهد.

Iujin Robot iClebo Arte

آشنایی با ربات های تمیز کننده

این ابزار مفید می تواند در نظافت منزل بسیار کمک کننده باشد، این وسیله که طراحی بسیار زیبایی دارد می تواند در هر محیط خانه و کاری مفید باشد، اما در موارد استفاده از این وسیله برخی از کاربران به بی کیفیتی اشاره می کنند. نکته منفی برای این محصول اما در سایر زمینه ها باید گفت که این دستگاه مزایای زیادی نیز دارد.

Robot iClebo Arte شرکت Yui بسیار بی سر و صدا کار می کند که احتمالاً بزرگترین مزیت آن است، همچنین می توان از آن در سطوح مختلف استفاده کرد و این محصول 500 دلاری می تواند گزینه ای عالی برای دفاتر باشد.

گجت نیوز


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *