رایگان شدن قبض مددجویان بهزیستی + سایت ثبت نام قبوض رایگان بهزیستی – ایران چطور


اکانت رایگان مددکاری اجتماعی + سایت ثبت نام حساب مددکاری رایگان ثبت نام رایگان آب و برق سیستم صورتحساب رایگان برای مددجویان اجتماعی

با گروه خبر ایران نیوز به روز باشید

به گزارش خبرگزاری ایران هو، مهلت ثبت نام متقاضیان خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی برای بهره مندی از معافیت از تعرفه آب، برق و گاز تا 10 تیرماه تمدید شد. بر این اساس آخرین مهلت ارسال این درخواست فردا در باجه مجازی سازمان اجتماعی است.

بر اساس بند 15 تبصره 15 قانون بودجه سال 1401 «وزارتخانه های نفت و نیرو موظفند تعرفه آب، برق و گاز مشترکان خانگی کشور را به گونه ای تغییر دهند که تعرفه مشترکان کم مصرف محرومان. خانواده‌ها تحت پوشش کمیته کمک‌ها و کمک‌های اجتماعی هستند.”

بر این اساس خانواده های آسیب دیده حداکثر تا روز جمعه (13 تیرماه) با پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی به نشانی https://sam.behzisti.net تماس گرفته و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در این راستا در صورت وجود سوال، مشکل و ابهام برای همکاران و متقاضیان، مردم می توانند با سامانه فروش بلیت https://ticketing.behzisti.gov.ir تماس حاصل نمایند.

آموزش رایگان ثبت قبوض آب و برق

اما بر اساس راهنمای سامانه پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی کشور، برای ثبت نام و ورود به سامانه که از پنجره خدمات دولت هوشمند ملی انجام می شود، مددجویان می توانند با وارد کردن موارد مورد نیاز به سامانه اطلاعات سازمان اجتماعی مراجعه کنند. اطلاعات و ورود به پنجره ملی هوشمند دولت. . این سیستم شامل ثبت اطلاعات محل سکونت، داده های خانوار و ثبت درخواست های فردی است.

بیشتر بخوانید  افزایش سرمایه شرکت به ۵۰۰ میلیارد ریال/ اخذ گواهینامه‌ ایزو و نمایندگی از شرکت‌های خارجی -

مرحله سوم ثبت درخواست می باشد که شامل تخفیف در قبوض آب، برق و گاز، تغییر آدرس / تمدید اجاره و تغییر بعد خانوادگی آدرس و اقدام خانواده می باشد.

آخر خبر چگونه است / ایران

دیدگاهتان را بنویسید