مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راه های کاهش چربی شکم و کمر (قسمت دوم)

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در مقاله دوم از مجموعه چهار مقاله راه های کاهش چربی شکم و کمر، مجله تشویقی، ورزش هایی را معرفی می کند که می توان آن ها را به طور منظم انجام داد تا به نتیجه دلخواه رسید و به اندازه دلخواه رسید.

راه های کاهش چربی شکم و کمر (قسمت دوم)

راه های کاهش چربی شکم (قسمت دوم)

1. در فواصل زمانی کوتاه ورزش کنید.

تحقیقات نشان می دهد که تمرینات استراحت کوتاه، بسیار سریعتر از روش های سنتی، می تواند به بهبود تون و استقامت عضلات کمک کند.

• برای مسافت های کوتاه سریع بدوید. 20 ثانیه تا جایی که می توانید بدوید، سپس به آرامی راه بروید و نفس بکشید. این کار را به مدت 10 دقیقه انجام دهید.

برای توقف تمرین از وسایلی مانند تردمیل یا دوچرخه استفاده کنید. تجهیزات ورزشی مدرن می توانند به طور خودکار شدت عمل و وقفه های لازم را برای شما افزایش دهند.

یادتان باشد با سرعت زیاد راه بروید. حتماً 5 دقیقه پیاده روی سریع را در برنامه روزانه خود قرار دهید. قدم های بلند بردارید و تا جایی که می توانید سرعت خود را افزایش دهید یا سعی کنید از پله ها بالا و پایین بروید.

راه های کاهش چربی شکم (قسمت دوم)

2. دراز بکشید و بنشینید.

این گونه نشستن و ورزش باعث تقویت ماهیچه ها می شود اما به دلیل وجود چربی روی شکم اصلا قابل مشاهده نیست. در واقع به دلیل ضربه هایی که در حالت نشسته به شکم وارد می شود، شکم را بزرگتر نشان می دهد. برای کاهش معده تمرینات زیر را انجام دهید انجام دهید.

• پل را مطابق شکل زیر بسازید. 30 ثانیه نگه دارید و 3 یا 5 بار دیگر تکرار کنید.راه های کاهش چربی شکم (قسمت دوم)
همانطور که در تصویر نشان داده شده است یک اسکات انجام دهید.این تمرین را 15 تا 20 بار در چهار مرحله انجام دهید.راه های کاهش چربی شکم (قسمت دوم)
همانطور که در تصویر مشخص است این تمرین برای از بین بردن چربی های شکم بسیار موثر است. این تمرین را 3 تا 5 بار در هر دو طرف انجام دهید.راه های کاهش چربی شکم (قسمت دوم)

بیشتر بخوانید  فواید و عوارض تزریق عضلانی کورتون

3. انجام تمرینات برای تقویت قلب و ریه (ایروبیک)

ورزش‌هایی را انجام دهید که ضربان قلب را تسریع می‌کنند، کالری را سریع‌تر می‌سوزانند و چربی سوزی را آسان‌تر می‌کنند.

آنچه را که از این فرآیند آموخته اید یادداشت کنید. مثلا چقدر طول می کشد تا 1 کیلومتر را طی کنید؟ به این ترتیب با افزایش ظرفیت قلبی عروقی با ورزش منظم، پیشرفت خود را خواهید دید.

درد ساق پا را درمان کنید. اگر هنگام دویدن در برگ ها احساس درد می کنید، احتمالاً وقتی پای خود را روی زمین می گذارید، وزن بیشتری در قسمت بیرونی پای خود وارد می کنید. برای رفع این مشکل می توانید از کفش های مخصوص استفاده کنید.

ضربان قلب بیش از حد برای قلب شما مضر است. برای شروع 3 روز در هفته ورزش کافی است، پس از آن بسته به امکانات خود می توانید تعداد روزها را به 4 روز افزایش دهید. فعالیت زیاد و فشار زیاد بر بدن، توانایی عضلات را کاهش داده و منجر به آسیب آنها می شود.

4. تمرینات استقامتی انجام دهید.

بر اساس مطالعات منتشر شده در مجله بین المللی تغذیه ورزشی و متابولیسم، ترکیب تمرینات اکسیژن (هوازی) با تمرینات استقامتی برای از بین بردن چربی شکم بسیار موثرتر از هر ورزش دیگری است.راه های کاهش چربی شکم (قسمت دوم)

برای مشاهده قسمت اول این مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://delgarm.com/health/regimen/14892-hov-to-lose-belli-fat

ترجمه شده توسط مجله تشویق

منبع: wikihov, com


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *