مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راه های مناسب برای تمیز کردن رحم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


توصیه های طب سنتی برای تقویت رحم

درمان های خانگی برای فیبروم رحم و شستشوی رحم؛ با دلگرم کننده با من باش.

درمان های خانگی برای فیبروم رحم

راه های مناسب برای درمان فیبروم رحم و پاکسازی رحم

با این راه ها و روش های ساده می توانیم از شر فیبروم رحم خلاص شویم.یکی از بیماری هایی که امروزه گریبانگیر خانم ها و دختران ما شده است وجود انواع فیبروم های رحمی است. گاهی این مشکل در خانواده مادران و دختران خانواده بروز می کند و در صورت عدم درمان حتی می تواند منجر به ناباروری و مشکلات و عوارض دیگری شود.

با توجه به شیوع بالای چنین مشکلاتی در زنان، مردان بیش از گذشته نگران ابتلا به این بیماری هستند. بنابراین رعایت توصیه ها و اقدامات مربوطه برای جلوگیری از ایجاد فیبروم رحم بسیار مهم است و در صورت خفیف بودن فیبروم با دارو و در صورت بزرگ بودن می توان با لاپاراسکوپی آن را برداشت. اگرچه علت فیبروم ها مشخص نیست، اما رشد آنها به هورمون استروژن مربوط می شود.

درمان های خانگی برای فیبروم رحم

پاکسازی رحم

  • اولین دوره شستشو

یک عدد سرنگ واژینال
فیبروم نوعی کیست است که در اثر استرس ایجاد می شود. فیبروم باعث ایجاد بحران داخلی و احساس درد در زیر شکم می شود یا همیشه چیزی به شکم فشار می آورد و باعث درد می شود.
یکی از علل ایجاد فیبروم یبوست است.علل بعدی عصبانیت خون کثیف، قاعدگی سنگین، نشاسته، سرخ کردنی هایی است که خون را آلوده می کند.

غذای اصلی فیبروم خون است و اگر خون را قطع کنیم، فیبروم ها از بین می روند. فیبروم ها به ماهیچه های رحم چسبیده اند و با تمیز کردن و شستشوی اندام های تناسلی یا تناسلی قابل برداشتن هستند، کسانی که مشکلی ندارند می توانند برای جلوگیری از آن این شستشو را انجام دهند.

این شستشو بسیار ارزان است، اما نیاز به ردیابی دارد.
این شستشو باید بین ساعت 9:00 تا 12:00 انجام شود.
2.5 تا 3 فنجان آب را بجوشانید سپس حرارت را کم کنید و سپس 1 قاشق غذاخوری زردچوبه را در آب بریزید. سریع درب آن را ببندید چون بخار زردچوبه نباید خارج شود پس بگذارید در آب حل شود آتش را خاموش کنید و بگذارید خنک شود تا انگشتتان نسوزد.

بیشتر بخوانید  خارش ساق پا از علت تا درمان

سپس بسته به اینکه فرد چاق یا لاغر باشد، 1 تا 2 بالش گذاشته و پلاستیک را روی زمین قرار داده و به صورت قوس باز روی زمین دراز می کشیم و پاهایمان را به دیوار تکیه می دهیم تا باسن و رحم به سمت خم شود. بدن .

مرحله 1)

سپس محلول آب و زردچوبه را در سمت راست می گذاریم، موضع را چرب می کنیم و در دست چپ تامپون الکلی می گیریم، ابتدا سر سرنگ را با پنبه ضد عفونی می کنیم، سپس سرنگ را پر می کنیم و تزریق می کنیم. (این کار برای باکره ها ممنوع نیست زیرا این سرنگ در ابتدای کانال قرار دارد)
فشار وارد کنید تا وارد رحم شود، سپس سرنگ را در جای تمیز قرار دهید و ابتدا قسمت پایین شکم را در جهت عقربه های ساعت ماساژ دهید، سپس کمر را ماساژ دهید، دوباره پایین شکم را بمالید، سپس با سه عدد به آرامی به سمت چپ برگردید.

سپس با عدد سه به وسط برمی گردیم و با عدد سه به آرامی به سمت راست برمی گردیم این امر منجر به گردش کامل مایع در رحم و شسته شدن توده های دیواره رحم می شود.زردچوبه یکی از قوی ترین ضدعفونی کننده ها است. . و در این مرحله چرک از بین می رود. این باید بین 7 تا 12 دقیقه طول بکشد و سپس به دستشویی رفته و آب را تخلیه کرده و وارد مرحله بعدی می شویم.

مرحله 2) با ضد عفونی سر سرنگ شروع می شود و همچنین مرحله اول فقط این بار 2 عدد پمپ تزریق می کنیم و زمان آن 20 دقیقه می باشد که مانند 3 مرحله قبل با زردچوبه قابل انجام است.

  • دوره شستشوی دوم

بین ساعت 9 تا قبل از ساعت 12 روز بعد کار می کند
2.5 تا 3 فنجان آب را بجوشانید سپس حرارت را کم کنید سپس 1 تکه چوب دارچین را داخل آب بریزید. سریع درب آن را ببندید چون بخار دارچین نباید خارج شود پس بگذارید در آب حل شود آتش را خاموش کنید و بگذارید خنک شود تا انگشتتان نسوزد. و مانند سه مرحله شستشوی روز قبل با این محلول انجام می دهیم
بین ساعت 5 تا 7 بعد از ظهر این کار را دوباره با دارچین انجام می دهیم
* این شستشو حتما باید با چوب دارچین انجام شود زیرا پودر دارچین خاصیت چوب را ندارد.

  • دوره سوم شستشو
بیشتر بخوانید  فواید مصرف مکمل گیاهی علیسا جهت درمان بواسیر

آب آن را پوست بگیرید و فشار دهید، پوست آن را بگیرید و آب آن را بگیرید.
زردچوبه روز اول چرک را از بین می برد، دارچین در روز دوم مستقیما وارد کلیه می شود و باعث تقویت کلیه ها و افزایش اکسیژن در کلیه ها می شود.

زنجبیل از محیط استفاده می کند و سموم داخل ماهیچه های رحم را از بین می برد و مواد مغذی زنجبیل وارد ماهیچه ها می شود و ماهیچه ها قدرت زیادی پیدا می کنند.در فیبروم حرارت زیاد و التهاب بیش از حد داخلی باعث ایجاد فیبروم می شود.

  • نکته بسیار مهم در این شستشو این است که بعد از این عمل باید تمامی لباس های زیر و زیر و حتی جوراب ها را تعویض کنیم زیرا میکروب های قبلی در آنها وجود دارد و اگر تغییر نکنند باعث بازگشت میکروب می شوند.

اگه نتونستیم بخریم می تونیم 2-3 ساعت لباس بپزیم و بعد اتو کنیم بعد بپوشیم ولی اگه بخریم خیلی بهتره. برنگرد
همچنین باید تمام لباس های زیر، لباس های زیر و جوراب های خود را تازه بخریم.
5 تا 7 روز بعد باید دوباره همین کارها را انجام دهیم، اگر این شستشو را طوری تنظیم کنیم که شب قبل و صبح همان روز انجام شود، بسیار مفید خواهد بود.

حمام زنجبیل

حدود نیم کیلوگرم زنجبیل را بدون پوست خرد کرده، 3 تا 4 لیتر آب بریزید تا به مدت 3 ساعت بجوشد، سپس صاف کنید و بین ساعت 9 تا 11 شب آب آن را در وان باز کنید و این آب زنجبیل صاف شده را اضافه کنید و بخوابید. در حمام به مدت 45 دقیقه. وقتی برای اولین بار وارد وان می شویم قهوه قهوه ای روشن است اما بعد از 45 دقیقه قهوه تیره می شود. سپس از وان خارج شده و به رختخواب می رویم.
زنجبیل رحم را سم زدایی می کند و دیواره رحم را ترمیم می کند زنجبیل خاصیت تسکین دهنده دارد. زنجبیل می سوزد اما با فلفل تفت دادن تفاوت زیادی دارد، اگر گزیدگی آن احساس شود نشانه مبارزه زنجبیل با میکروب هاست و نشانه بسیار خوبی است.

بیشتر بخوانید  موارد مصرف و عوارض قرص کاریسوپرودول

با مواد غذایی زیر به پاکسازی رحم کمک کنید.

این غذاها عبارتند از:

ماهی: ماهی هایی مانند ماهی تن و سالمون التهاب بافت را کاهش می دهند. ماهی حاوی اسیدهای چرب است که در کاهش التهاب فیبروم رحم و ناراحتی موثر است. روغن ماهی در از بین بردن فیبروم موثر است.

برنج سبوس دار: با مصرف فیبر، سموم از بدن دفع می شود و میزان هورمون ها متعادل می شود.
بروکلی: سبزیجات ارگانیک مانند بروکلی و اسفناج برای فیبروم مفید هستند.

سرکه سیب: مصرف یک قاشق غذاخوری سرکه سیب برای رفع فیبروم های دردناک مفید است. برای پاکسازی سیستم بدن، سرکه را با سالاد مخلوط کنید. پاکسازی کلیه ها و کبد مهمترین قدم برای داشتن رحم سالم است.

زردچوبه: این ادویه باعث افزایش آنزیم هایی می شود که برای سم زدایی کبد از کبد حمایت می کنند. این ادویه تولید صفرا را افزایش می دهد که باعث کوچکتر شدن فیبروم ها می شود.

ریشه قاصدک: برای کاهش فیبروم باید غذاهای مناسب بخورید. افزودن ریشه قاصدک به یک فنجان چای داغ می تواند تولید صفرا را افزایش دهد که به نوبه خود کبد را پاکسازی می کند.

گوشت بدون چربی: گوشت بدون چربی یا گوشت سفید را جایگزین گوشت قرمز کنید. مصرف گوشت قرمز باعث افزایش سطح استروژن می شود.

درمان های خانگی برای فیبروم رحم

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *