مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راه هایی برای آرامش و آرامش همسرتان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



همیشه باید سعی کنید همسرتان را درک کنید

مدیریت زندگی مشترک مهمترین وظیفه هر مرد و زن است. برخی از افراد در مدیریت زندگی مشترک ضعیف هستند و تنها به دلیل عدم درک همدیگر در کنار همسر خود قضاوت می کنند. ید دو طرفه است و همیشه باید سعی کنید همسرتان را درک کنید.
بیشتر زنان فقط از شوهرشان انتظار دارند که آنها را درک کند، اما سعی نمی کنند خودشان را بفهمند. اشکالی ندارد که فقط همسرتان را سرزنش کنید؟گاهی فکر می کنید که من در مورد همسرم چه احساسی دارم؟
زنان فکر می کنند که نباید مردان را درک کرد و هرگز نباید مورد آزار و اذیت قرار داد، در حالی که مردان را گاهی باید درک کرد و دلداری داد. در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه به همسرتان دلداری دهید. دلگرم کننده باشید

در اینجا چند راه ساده برای آرامش همسرتان آورده شده است

آرامش در زندگی مشترک در وهله اول است، همسرتان باید با شما در آرامش باشد تا بتواند تمام مشکلاتش را با شما در میان بگذارد. زندگی فقط سرگرمی و خنده نیست، گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که یکی از طرفین برای بازیابی آرامش از دست رفته نیاز به آرامش دارد. شما به عنوان یک زن باید بدانید چگونه به همسرتان دلداری دهید تا در لحظات سخت زندگی دلسرد و ناامید نشوید زیرا مردان از زنان خودخواه دلزده می شوند. در اینجا چند راه برای دلداری همسرتان وجود دارد:

صادق باشید صادق باشید

بسیاری از ما وقتی صحبت از ترسیم تصویر همسرمان می شود، نگرش آرامی داریم. بگذارید همسرمان احساس کند که ما دروغ می گوییم، بهتر است صادق باشیم و به جای جمله بالا حرف درست را بزنیم: «عزیزم، نمی دانم چه بگویم، در شرایط سختی هستیم، اما با تو هستم و با این جمله یا هر جمله ای که بیانگر احساسات واقعی شما باشد هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد. با همسرتان صادق باشید تا او بداند که شما شرایط را درک کرده و درک می کنید (فقط در صورت وجود مشکل واقعی)

بیشتر بخوانید  با سرد مزاجی و بی‌میلی زنم در رابطه جنسی چه کار کنم ؟


به زن اطمینان بده

به حرف های او گوش دهید

خانم‌ها به کسی نیاز دارند که بیشتر به حرف‌هایشان گوش کند، این احساس نیاز در آقایان کمتر دیده می‌شود، اما اگر شوهرتان می‌خواهد با شما صحبت کند، گاهی فقط گوش کنید و نظر ندهید. فقط به حرف های او گوش دهید و آن را با نگاهی به چهره خود نشان دهید. زیرا اگر آن را نشان ندهید، همسرتان فکر می کند حواسش نیست.

بگذارید به روش خودش ناراحت شود

معمولا خانم ها با گریه ناراحتی خود را ابراز می کنند، اما در مورد آقایان این موضوع متفاوت است، بعضی از آقایان با تنها ماندن، بعضی دیگر با راه رفتن، بعضی با فریاد و برخی با سکوت ابراز ناراحتی می کنند، پس باید به او بگویید که همسرتان چقدر ناراحت است.

باید بخوانید:

6 ذکر و دعا برای آرامش دل پشیمان

6 ذکر و دعا برای آرامش دل پشیمان

خاطره و دعای بسیار مجرب و قوی و ضمانت از بین رفتن دلتنگی و آرامش دل شکسته: اگر مردی دلش را گرفته باشد یا غم و اندوه او را فرا گرفته باشد…

اگر همسرتان این را می خواهد، ساکت شوید

مردها از گفتگو فرار می کنند، اگر همسرتان از شما می خواهد که در مورد موضوع خاصی صحبت نکنید، سریع آن را بپذیرید. بعد از آن سعی نکنید دور شوید بلکه با هم ساکت باشید تا همسرتان بداند در هر شرایطی با او هستید.

بهش امید بده

راه دیگر برای آموزش آرامش به همسر این است که به او امید بدهید. اگر راه حلی دارید به او پیشنهاد دهید، آینده را توصیف کنید، نکات مثبتش را به او یادآوری کنید.

بیشتر بخوانید  تست روانشناسی جدید،تحلیل شخصیت

از مسئولیت های او آگاه باشید

گاه مردان مسئولیت همه چیز را بر عهده می گیرند و زنان نیز با دانستن وظایف همسر خود، گاه آن را فراموش می کنند و همواره از عصبانیت و بی حوصلگی شوهر شکایت می کنند، در حالی که دانستن وظایف شوهر باعث می شود او را بهتر درک کنند.

بگذارید روز را به خودش اختصاص دهد

همانطور که گفتیم مردان در بیان غم و اندوه خود با زنان تفاوت دارند، مردان گاهی مجبورند روزی را به خود اختصاص دهند و تنها باشند تا آرام شوند. پس اگر همسرتان ناراحت است و می خواهد روز را با خودش سپری کند با کمال میل آن را بپذیرید و اصلا ناراحت نشوید.

از او بپرسید که آیا او دیگر در ارتباط نیست

اگر واقعاً نمی دانید چرا همسرتان هنگام ناراحتی احساس خوبی دارد، بهتر است صادقانه از خود بپرسید چگونه می توانم به شما کمک کنم. من می خواهم شما را به زودی خوب ببینم. در واکنش همسرتان انعطاف پذیر باشید.
همیشه سعی کنید زندگی مشترک خود را عاشقانه و شاد نگه دارید و هرگز تمام مسئولیت های زندگی را با همسرتان به عهده نگیرید. وقتی انتظار دارید همسرتان بفهمد، باید برای درک همسرتان هم انرژی بگیرید و در برخی مسائل خود را در جایگاه همسر قرار دهید و آن را از دید او ببینید تا گاهی اوقات ساکت و آرام باشید. چهره عصبانیت همسرتان . .


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *