مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راه اندازی مراکز نوآوری در ایران خودرو با حضور شرکت های دانش بنیان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایکوپرس، دبیر هیات مدیره و ساماندهی استفاده از ظرفیت های نخبگان و دانش بنیان گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه صنعت خودرو نیازمند برنامه های رشد نوآورانه است، گفت: ایجاد مراکز نوآوری در گروه صنعتی ایران خودرو در از ظرفیت های نخبگان و شرکت های دانش بنیان کشور به نفع پرات است.

احمد بیرانوند افزود: گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یک شرکت دانش بنیان برای دستیابی به اهداف توسعه، پاسخگویی به نیازهای مشتریان تلاش می کند و برای تحقق شعار سال مصمم است.

وی افزود: ظرفیت های خوبی در کشور برای توسعه صنعت خودرو وجود دارد که آن ها را شناسایی کرده و به دنبال ظرفیت های جدید هستیم و در نظر داریم از آن به طور کامل استفاده کنیم.

دبیر هیئت مدیره و سازمان استفاده از ظرفیت ها و دانش بنیان نخبگان گفت: گروه صنعتی ایران خودرو با برگزاری همایش نهضت نخبگان شناسی را آغاز کرد چرا که بیشتر توسعه صنعت خودرو در کشور باید انجام شود. توسط کارشناسان داخلی .

وی گفت: می آییم تا با شرکت های دانش بنیان به ما کمک کنیم تا صنعت خودروسازی کشور را توسعه دهیم. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال های اخیر با شناسایی و سازماندهی افراد خلاق و تحصیل کرده توانسته است از شرکت های دانش بنیان خوب حمایت و پرورش دهد.» و اکنون صنایع و سازمان های بزرگ باید از این ظرفیت ها بهره ببرند.

بیرانوند با بیان اینکه جهاد دانشگاهی و دانشگاه ها نیز با ایجاد مراکز رشد و پارک های فناوری به ایران خودرو در این مسیر کمک خواهند کرد، افزود: نهضت ملی برای توسعه همکاری با نخبگان و دانشگاهیان شکل گرفته است که این افزایش آثار ارزشمندی برای کشور خواهد داشت. “

بیشتر بخوانید  سخنگوی انصارولا: حوادث میدانی فریب آمریکایی ها را نشان داد

دبیر کمیته راهبری ساماندهی استفاده از ظرفیت های نخبگان و دانش با اشاره به اینکه ایران خودرو با حمایت قاطع مدیرعامل گروه دستور تشکیل کمیته ای برای تقویت و نیازسنجی فعالیت های فناورانه و نوآورانه را صادر کرد. در اقدامی عملی، هیئت مدیره اولین همایش معرفی نیازهای فناورانه را در روزهای 22 و 23 خردادماه برگزار می کند و از تمامی نخبگان و شرکت های دانش بنیان دعوت به همکاری کرد.

بیرانوند افزود: علاقه مندان به شرکت در این همایش فناوری می توانند از طریق سایت ایران خودرو و یا fair.sapco.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود: ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور قطعا از ایده های کارآمد حمایت و استفاده خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *