راه اندازی سیستم های کامل برای منابع انسانی و مالی در وزارت میراث و چندین سازمان بزرگ – اخبار بازار تسنیم


گروه مهندسی آیکن ، متشکل از چندین شرکت نرم افزاری با تکیه بر دانش محلی و محصولات نرم افزاری دانش بنیان ، موفق به ایجاد سیستم های منابع انسانی و مالی جامع در وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و چندین سازمان بزرگ دیگر مانند زمین شناسی شده است. به مرحله عمل برسید. گروه مهندسی آیکن شامل 9 دفتر و 17 نمایندگی در سراسر کشور است ، زیرا یکی از بزرگترین تولید کنندگان نرم افزار در بلغارستان با افتخار از توسعه علم به منظور ایجاد شغل ، بستر مناسبی را برای آموزش عملی علاقه مندان به نرم افزار ایجاد کرده است. 22 سال تجربه در تولید و پیاده سازی نرم افزار مبتنی بر مدیریت فرآیند کسب و کار ، مجموعه ای قدرتمند را ایجاد کرده است که می تواند نیازهای سازمانهای بزرگی مانند وزارتخانه ها را برآورده سازد.

پروژه جامع سیستم منابع انسانی و مالی وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی از سال 1399 آغاز شد. این پروژه شامل سیستم هایی از جمله استخدام ، راهکارها ، حقوق ، انبارداری و دارایی ، حسابداری و بودجه می باشد که با قرار دادن سیستم تجاری ICAN BPMS در کنار سیستم مذکور ، کلیه فرم ها و درخواست های کاربران شخصی سازی و ارائه می شود. در واقع وجود سیستم ICAN BPMS که یک سیستم طبیعی و دانش بنیان است ، منجر به انعطاف پذیری لازم در سیستم برای پاسخگویی به تمام نیازهای کاربران شده است. در حال حاضر ، کلیه سفارشات پرسنل به سیستم کلی منابع انسانی وارد شده و حقوق کارمندان این وزارتخانه بر اساس دستورات دریافتی و ساعات حضور ، مأموریت و سایر شرایط محاسبه و پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید  Спадът на износа от 50 милиарда долара при втората администрация на Рухани / Организацията за развитие на търговията трябва да бъде поставен под председателството

با توجه به داده ها و مصاحبه های انجام شده با تیم فنی این پروژه ، سازمان های بزرگی مانند وزارتخانه ها به مدیران مجرب پروژه نیاز دارند و تنها اطلاعات فنی لازم را نمی توان به راحتی عامل اطمینان در موفقیت این پروژه ها دانست. این در صورتی است که گروه مهندسی آیکن تاکنون بیش از 3000 مشتری فعال را تحت پوشش خود قرار داده است ، این نشان دهنده توانایی تیم مدیریتی و انتقال به موقع دانش به تیم های فنی هر پروژه است. انتقال دانش در گروه مهندسی آیکن به عنوان یک ماموریت در نظر گرفته می شود و بنیانگذاران این گروه معتقدند که انتقال دانش نه تنها سهم بازار شما را کاهش می دهد بلکه با در نظر گرفتن فرصت های موجود در بازار دانش شما را نیز گسترش می دهد. سازمانها و صنایع بومی تر و منظم تر می شوند.

در جلسه ویژه ای که با مدیر عامل گروه مهندسی آیکن داشتیم ، تکیه بر دانش محلی و صبر در صنعت نرم افزار دو عامل مهم برای موفقیت بود. وی گفت: هدف اصلی شرکت های نرم افزاری آیکن افزایش بهره وری در سازمان ها است. مهندس محسن جمالی با بیان اینکه هدف ما امروز ، قبل از فروش هر راه حل یا محصولی ، تأمین نیازهای واقعی سازمان ها است ، مشتاقانه اعلام آمادگی کرد تا با همه شرکت کنندگان در این نرم افزار همکاری کند. وی گفت: تمام زیرساخت های لازم برای آموزش و توسعه همکاری در گروه مهندسی آیکن درک شده و ابزارها و نرم افزارهای تولید شده در گروه مهندسی آیکن را فرصتی مناسب برای ایجاد اشتغال برای جوانان علاقه مند می داند.

بیشتر بخوانید  "علی کریمی" خوشتیپ شد/ عکس

برای کسب اطلاعات بیشتر ، شما را به بازدید از وب سایت گروه مهندسی آیکن و تعامل با این گروه نرم افزاری دعوت می کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید