مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی چابهار تا حصول نتیجه نظارت می شود – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرگفت نمکی در جلسه جمع بندی اولین سفر خود به چابهار با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران و دانشمندان این استان گفت: در باره از پیگیری مسائل بهداشتی شما متشکریم

وی با بیان اینکه مردم بلوچ یکی از گران ترین ، صبورترین و وفادارترین افراد در ایران هستند گفت: خدمات زیادی برای ریشه کن سازی فلج اطفال و مالاریا در این استان انجام شده است و باید ادامه یابد.

وزیر بهداشت گفت: من هرچه در توان داشتم برای مردم سیستان و بلوچستان دریغ نکردم ، زیرا مردم اینجا را دوست دارم و در حل مشکلات آنها مصمم و جدی هستم. من ساخت مراکز درمانی بیماران بستری ، تقویت زیرساخت های بهداشتی ، تکمیل محصولات نیمه تمام و تجهیزات مراکز بهداشتی را در دستور کار قرار دادم.

صحت احداث مراکز بهداشتی هفته آینده اعلام خواهد شد

وی در بحث در مورد مراکز بهداشتی گفت: “تمام آنچه باید انجام شود ساخت خانه بهداشت در بلوچستان است ، زیرا وام آن هفته آینده اعلام می شود.”

وی در مورد بیمارستان متروکه چابهار گفت: بیمارستان 540 تختخوابی چابهار هفته آینده تعیین می شود تا محرومان از این زمین بتوانند از آن استفاده کنند.

وزیر بهداشت همچنین تصریح کرد: تهیه وضعیت اضطراری در هوای چابهار هفته آینده با حضور کولیوند ، رئیس مستقیم این اداره به طور ویژه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بیمارستان دریایی کونارک نیز تجهیز و ظرف 10 روز امکانات لازم تحویل داده می شود. البته از 2 روز آینده می توانیم روند تجهیز این بیمارستان را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید  اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست

نمکی ادامه داد: پزشکان و کادر تخصصی برای این استان در نظر گرفته شده اند و در صورت لزوم از کارکنان شرکت استفاده می شود و هیچ کس در این زمینه نباید در انجام آزمایش تأخیر داشته باشد.

پزشکان و متخصصانی برای سیستان و بلوچستان منصوب می شوند

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما برای بقای پزشکان و پزشکان در زمینه های مختلف تلاش می کنیم و باید زیرساخت های مراقبت های اجتماعی فراهم شود تا خانواده پزشک بتوانند از آن استفاده کنند.

وی بر تعیین وضعیت پیمانکاری بیمارستان 32 تختخوابی چابهار تأکید کرد.

وزیر بهداشت گفت: تعداد بیماران بیمار جدی ویروس کرونا در خارج ، او همچنین مراکز بهداشتی را بازرسی کرد و یک تیم و هیئت را برای تحقیق در مورد مرگ تعیین کرد. صلح ما بیماران کرونر را خارج از آمار مراقبت های بهداشتی درمان می کنیم ، بنابراین می توان این سوال را نیز مطرح کرد.

وی با بیان اینکه چابهار در کشور و منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار است گفت: حوزه سلامت این منطقه ویژه باید مورد توجه قرار گیرد ، به طوری که علاوه بر حل مشکلات مردم باید در جذب گردشگری درمانی نیز تلاش کنیم.

نمکی به این موضوع نیز اشاره کرد: سهمیه داروی چابهار را از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جدا می کنم و به ایرانشهر تحویل می دهم تا مدیریت بهتری داشته باشد.

وزیر بهداشت گفت: ما به لطف خدا واکسن را تهیه می کنیم ، زیرا واکسیناسیون می تواند از بیماری افراد جلوگیری کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *