راهکار خانگی برای درمان سرما خوردگی| برای درمان سرماخوردگی چه بخوریم



آنچه دیگران می خوانند:

شما بهتر می دانید که سرماخوردگی و آنفولانزا در این فصل کمین کرده اند، اما می توانید از یک قاشق چای خوری عسل و یک تکه لیموترش در آب ولرم استفاده کنید تا از بیماری ها مصون بمانید و از بدن خود محافظت کنید، البته در هنگام استفاده از این مخلوط دارچین. برای افزایش عطر و خواص ضد ویروسی آن، که باعث بهبود سریعتر علائم سرماخوردگی، افزایش آرامش و نشاط و کاهش علائم آلرژی می شود.

دمنوش گل گاوزبان با یک قاشق عسل، دمنوش بنفشه با یک قاشق عسل، نعناع، ​​پونه کوهی، آویشن و مرزنجوش با یک قاشق عسل برای درمان سرماخوردگی و آنفولانزا، و چای پنیر و ملاس با عسل برای درمان سرفه های خشک بسیار محبوب هستند. فصل است.

محققان طب سنتی معتقدند خاکشیر دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری مناسب فصل پاییز است و از خواص آن می توان برای درمان یبوست، اسهال، جوش و لک، رفع سنگ کلیه، رفع بوی بد دهان، کاهش تب و افزایش دمای بدن استفاده کرد. و کاهش وزن

به علاوه مصرف ترب سیاه در روزهای سرد و خشک بسیار مفید است زیرا مصرف این گیاه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود وضعیت پوست می شود.ترب سیاه می تواند از سلامت کبد حمایت کند، منبع ویتامین C است، تقویت کننده ایمنی سیستم، حفظ سطح کلسترول، کاهش وزن، بهبود هضم غذا، درمان کم کاری تیروئید، بهبود سلامت روان، سم زدایی بدن، افزایش رشد مو و درمان سرفه موثر و مفید است.

بیشتر بخوانید  تکذیب توافق تجاری ایران و دونتسک / رادیو فردا ناجور بود

این را گفتیم تا در این روزهای جذاب پاییزی تمرکز بیشتری داشته باشید و بدون اطلاع از ماهیت آن غذا نخورید.


دیدگاهتان را بنویسید