مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راهکارهایی برای تسخیر قلب آقایان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ترفندهایی برای تسخیر قلب آقایان


تسخیر قلب و جا شدن در دل کسی که دوستش داریم یک احساس وصف ناپذیر و مشترک بین همه انسان هاست که با آگاهی از برخی از موارد می توان به راحتی به این هدف دست یافت.


اغلب خانم‌ها به هنگام داشتن رابطه با یک پسر احساس نگرانی می‌کنند و اگر سابقه شکست در احساس عاطفی و عشق برایشان اتفاق افتاده باشد به طور کامل سردرگم می‌شوند و احساس می‌کنند از دست رفته‌اند.


باید ذکر کنیم اگر شما نیز در این زمینه سابقه داشته‌اید و در بدست اوردن قلب یک پسر و متعهد کردن او موفق نشده اید قطعا در این راه دچار اشتباه شده‌اید.


اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان برای بدست آوردن قلب یک پسر به صمیمیت همیشگی و پیروزی برسید یا فردی هستید که تمایل دارید او بطور دائم فقط با شما باشد و می‌خواهید بدانید که چگونه در بدست آوردن عشق و محبت او برای همیشه موفق باشید.


یا اینکه شاید شما با یک پسر هستید و او به شما متعهد نیست و شاید هم در تعهدی که قبلا با او داشته اید دچار مشکل شده اید و به طور کلی شاید هم فقط می‌خواهید بدانید که برای بدست اوردن قلب یک پسر به طرزی که او بجز شما به کسی دیگر فکر نکند چه چیزی لازم است انجام شود؟


می‌توانید با گذری بر راهکار‌هایی که در این زمینه برای تسخیر و بدست آوردن قلب یک پسر به شما ارائه می‌دهیم اطلاعاتتان را بهبود دهید و به طرز شگفت انگیزی در بدست آوردن خواسته‌هایتان موفق شوید.


تسخیر قلب مردها


چگونه می توانیم قلب آقایان را تسخیر کنیم؟


۱- برای تسخیر قلب آقایان به خودتان احترام بگذارید


یک پسر بیشتر به دختری علاقمند می‌شود که به خودش افتخار کند و برای خودش احترام قائل باشد. شما نیزبرای بدست آوردن قلب یک پسر باید آزادانه عقاید خودتان را بیان کنید، خودتان را باور داشته باشید و به طور کلی موقعیت‌های خودتان را کنترل کنید و مراقب خود باشید.


۲- برای تسخیر قلب یک پسر لباس‌های تاثیر گذار بپوشید


پوشش بد و فقیرانه معمولا به دیگران این فکر را القاء می‌کند که شما لایق دوست داشتن نیستید و ارزش ندارد که برای شما تلاش کنند و یا اینکه شما نمی‌خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید.


پس اگر مسئله غیر از این است و شما می‌خواهید با پوشش خود یک پسر را تحت تاثیر قرار دهید باید بدانید که برای این کار لباس‌های خیلی قدیمی و از مد افتاده رانپوشید، لباستان مناسب و فیت بدن خودتان باشد و یا اینکه لباس عاری از هرگونه لکه و سوراخ و دارای رنگ‌های جذاب و مناسب باشد.


۳- برای تسخیر قلب آقایان از بدن خودتان مراقبت کنید


وقتی ما به خوبی از بدن خود مراقبت نمی‌کنیم دیگران فکر می‌کنند که ما ارزش دوست داشتن را نداریم ( حتی اگر واقعا احساس خوبی نسبت به خودمان داشته باشیم).


پس برای اینکه نشان دهید سزاوار دوست داشتن هستید باید از خود مراقبت کنید، بهداشت شخصی خود را به خوبی رعایت کنید، رژیم غذایی سالم و تمرین را برای حفظ و مراقبت از بدن خود و حفظ سلامتی در دستور کار قرار دهید.


۴- برای تسخیر قلب یک پسر از عطر و بو‌های خوب استفاده کنید

بیشتر بخوانید  آیا شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ تعطیل است ؟


بوی خوب بدن به عنوان یک ترفند فوق العاده، می‌تواند در جذب یک پسر به طرف شما کارآمد باشد برای این کار می‌توانید به طور منظم دوش بگیرید و از عطر‌ها یا اسپری‌هایی با رایحه مناسب و دلپذیر استفاده کنید. ب


ه سمت بوهایی بروید که مورد پسند طرفتان است و سعی نکنید که با ترکیب بسیاری از بو‌های مختلف یک عطر جدید بسازید بلکه از بوهای جذابی استفاده کنید که باعث همبستگی بیشتر شود و با ذائقه طرف مقابلتان سازگاری داشته باشد.


۵- برای تسخیر قلب یک پسر به او کمک کنید که احساس راحتی کند


خیلی از افراد به این مسئله تمایلی ندارند چون فکر می‌کنند با این کار هویت و آزادی خود را از دست می‌دهند اما باید گفت که بر خلاف این ثابت شده است و برای تسخیر قلب یک پسر او نباید از بابت اینکه شما احساس و جو راحتی برایش فراهم می‌کنید؛ نگرانی نداشته باشد.


او را در رسیدن و پیروی کردن از رویاها و خواسته‌هایش کمک کنید و همچنین با دوستانتان فعالیت‌های سرگرم کننده ایجاد کنید و وقت‌های آزاد را در اختیار او نیز بگذارید تا احساس راحتی بیشتری با شما داشته باشد و بیشتر به سمت شما کشیده شود.


روش های تسخیر قلب آقایان


۶- برای تسخیر قلب آقایان اعتماد به نفس داشته باشید


اعتماد به نفس نه تنها برای بدست آوردن قلب یک پسر بلکه برای هر کسی و در هر شرایطی لازم است و با اعمالی ظاهری مانند مستقیم و صاف ایستادن، نگاه کردن روبه رو و آیینه، و بیان کردن عقاید خود به صورت آزادانه و کنترل موقعیت و شرایط تصمیم گیری و هر کاری که در آن زمان انجام می‌دهید می‌توانید اعتماد به نفس خود را جلوه دهید.


۷ – برای تسخیر قلب یک پسر به او القاء کنید که یک شیرمرد و قهرمان است


معمولا پسر‌ها دوست دارند که احساس خوبی داشته باشند و مفید واقع شوند. ان‌ها دوست دارند که شما احساس کنید که مانند یک قهرمان در کنار شما هستند بنابراین باید این حس را در آن‌ها ایجاد کنید و اجازه دهید در مسائل و مشکلاتی که از پس انها برنمی‌آیید به شما کمک کنند.


از او درخواست کنید که توصیه‌ها و راهکار‌هایش را به شما پیشنهاد دهد و اگر می‌توانید ان‌ها را عملی کنید زیرا با این کار‌ها احساسی در او ایجاد می‌کنید که ممکن است با هیچ فرد دیگری این احساس خوشایند را تجربه نکرده باشد و از این بابت خوشحال شود.


۸- برای تسخیر قلب یک پسر با او شوخی و تفریح داشته باشید


اگر ما دنبال کسی هستیم که واقعا می‌خواهیم مسئله را جدی بگیریم پس قطعا می‌خواهیم زندگی ما با او شکل بهتری بگیرد. بنابراین پسرها نیز به دنبال فردی هستند که با او احساس خوبی داشته باشند و سرگرم شوند ( نه اینکه لزوما هیجان انگیز باشد) .


در این راه شما نیز به نوبه خود باید برای بدست آوردن قلب یک پسر و در ارتباط با این موضوع باید روز‌های تاریخی و سرگرم کننده‌ای بسازید، او را به امتحان کردن مسائل جدید تشویق کنید و از این طریق او را به زندگی خود پیوند دهید.

بیشتر بخوانید  روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان در سال ۹۸ چه تاریخی دارد ؟


۹- برای تسخیر قلب یک پسر خودتان باشید ( صاف و صادق)


برای بدست آوردن قلب یک پسر باید سعی کنید از هرگونه تظاهر به دور باشید چون با ایجاد ماسک و نقاب در برابر شخصیتتان بالاخره روزی از آن پرده برداری می‌شود و طرف مقابلتان ناراحت می‌شود پس در یک کلمه می‌توانید صداقت را به عنوان بهترین سیاست انتخاب کنید.


تسخیر دل و قلب مرد مورد علاقه


راه های بدست آوردن دل یک مرد و تسخیر قلب او


مغز مردان برخلاف زنان راحت تحت کنترل قرار میگیرد دقیقا برعکس زنان که قلب شان راحت تر تسخیر میشود ولی مردان نه. پس برای اینکه بتوانید قلب یک مرد را تسخیر کنید باید مغز او را در اختیار بگیرید. در این بخش می خواهیم چند روش به شما معرفی کنیم برای بدست آوردن قلب یک مرد که کار شما را راحت تر می کند.


برای بدست آوردن قلب یک مرد باید ابتدا به مغز او راه یابید. چند دفعه تابحال شگفت زده شده اید که این مرد به چه چیزی فکر می‌کند؟! اگر می‌خواهید به قلب یک مرد دست یابید باید ابتدا به مغز او راه یابید.


مشکل بیشتر مردها این است که خیلی سخت برای گفتن افکار و احساساتشان لب به سخن باز می‌کنند. اگر به این ۵ فن مجهز باشید مردان راحتتر سفره دلشان را برایتان باز خواهند کرد، سپس شما می‌توانید بهتر برای یک رابطه بهتر تلاش کنید و نهایتاً لذت بیشتر از باهم بودنتان ببرید.


به حرف هایش گوش کنید


هیچ مردی به شما اجازه نمی دهد به افکارش راه یابید مگر اینکه بداند که شما به آنچه که او می‌گوید توجه و علاقه نشان خواهید داد. یکی از بهترین راهها برای منتقل کردن این موضوع به او این است که از طریق زبان بدنتان وارد شوید.


برای نشان دادن تمایل خود به گفته های او، نگاه طبیعی به او و باز کردن بازوانتان به نشانه گرایش به او بهترین راه است. اجازه دهید به او بداند که شما متوجه اید که چه می‌گوید آنهم با یک سرتکان دادن یا با حرکت دادن به پیشانیتان.


همچنین تحت تأثیر قرار گرفتن، مثلاً وقتی که او تحت فشار باشد در گفتن داستان خود و ببیند که شما هم همین گونه اید، احساس بهتری خواهد داشت. این کار مثل این است که گفته باشید من می‌فهمم که چه احساسی داری یا من خودم را جای تو می‌گذارم.


لطفاً داوری و قضاوت نکنید


هیچ مردی افکار واقعی اش را نمی گوید اگر دریابد که تحقیر یا نکوهش می‌شود. اظهاراتی مانند چطور توانستی این کار را انجام دهی یا اگر من بودم چنین نمی کردم را رها کنید.


آزادی این را به او بدهید که آشکارا و صادقانه هر آنچه که می‌خواهد توضیح دهد بدون قضاوت شما، آنگاه شما شگفت زده خواهید شد.


شما مجبور هم نیستید که او را ببخشید یا با او موافق باشید. شما با این کار به راحتی محیطی آزاد را برای او ایجاد کرده اید که هر آنچه فکر می‌کند برای شما بگوید.


از بکار بردن کلمه چرا بپرهیزید


وقتی روانشناسان دوره کارآموزی خود را سپری می‌کنند، از آنها می‌خواهند تمرین کنند که کلمه چرا را از دایره لغاتشان حذف کنند. زیرا پرسیدن چرا به طور مکرر، انرژی منفی می‌دهد و شرایط را بحرانی و حساس می‌کند.

بیشتر بخوانید  سود سهام عدالت شب عید فطر 1400 واریز میشود ؟


وقتی که شما از یک مرد بپرسید که چرا این کار را اینطور انجام داده ای، او اینطور استنباط خواهد کرد که به او گفته اید که تو احمق هستی که روی زمین این را ه را برای این کار انتخاب کرده ای!


حالا او قبل از اینکه جملاتتان را تمام کرده باشید حالت تدافعی به خود می‌گیرد. تمرین کنید که به جای استفاده از کلمه چرا بگویید درباره این موضوع به من بیشتر بگو.


هرگز نگویید ما نیاز به گفتگو داریم


هیچ چیز بهتر از این جمله نمی تواند یک مرد را وادار کند که کمتر حرف بزند. این جمله حامل این پیام است که او کار اشتباهی کرده است که در دردسر افتاده و باید درباره اش توضیح دهد.


او گفتگو را قبل از شروع کردنش متوقف خواهد کرد. بهترین راه برای مطرح کردن یک موضوع مهم به آرامی و غیر مستقیم وارد شدن به آن است. زمانی که هر دوی شما مشغول انجام آن هستید را انتخاب کنید مثل آشپزی و یا تمیزکاری سبک، که او راحتی بیشتری احساس کند. به خاطر داشته باشید وقتی او درگیر فوتبال جمعه شب است برای این کار به او نزدیک نشوید.


گوش دادن واقعی را یاد بگیرید


شما همیشه شانس شنیدن افکار او را نخواهید داشت. چندین بار شده است که شما وقتی که او صحبت می‌کرده است در فکر دیگری بوده اید یا شاید هم فکر می‌کرده اید که در جواب به او چه بگویید؟! این موضوع بسیار مهم است که اکنون را با او باشید تا اینکه به افکارتان اجازه دهید همه جا باشد غیر از با او.


یک مرد می‌تواند احساس کند که شما واقعاً می‌خواهید حرفهای او را بشنوید یا خیر. درست شنیدن بهترین راه برای رسیدن به یک گفتگوی واقعی است که او هم بتواند حقیقت را به شما بگوید.


ترفندهای تسخیر قلب پسر مورد علاقه


نکات مهم برای تسخیر قلب آقایان


همه ما انسانها ذاتا دوست داریم مورد توجه و احترام قرار بگیریم. اگر ما با نیازهای دو طرف آشنا باشیم مسلما روابطمان با همسرمان رو به بهبود می رود. وقتی مردی از جانب همسرش مورد احترام قرار می گیرد، به تدریج سعی می کند تبدیل به شخص برتری شود.


احترام یکی از فاکتورهایی است که اغلب مردان به آن توجه بسیاری نشان می دهند. عشق و احترام برای یک مرد تقریبا هم معنی است. بدون شک با انجام روش های زیر شگفت زده شده و شاهد نتایج باورنکردنی آن خواهید بود:


  • اجازه دهید متوجه شود چقدر وجودش برای شما اهمیت دارد.

  • حتی اگر با شما مخالفت می کند، باز هم به صحبت های او گوش دهید.

  • از او تقاضای کمک کنید.

  • به او بگویید که او را دوست دارید و به وجودش افتخار می کنید.

  • بگذارید برای خود سرگرمی داشته باشد.

  • به او اعتماد داشته باشید.

  • وقتی با هم بیرون می روید، درباره مشکلات صحبت نکنید.


بیشتر بخوانید:


با این ۹ ترفند قلب مرد مورد علاقه خود را به دست آورید!


با این ۱۲ ترفند دوست پسرتان را عاشق خود کنید


separator line


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *