راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز و به نقل از سراج24; در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی تهران از حضور این خانواده در این مراسم در روز 22 بهمن ماه خبر داد. ماشین یا موتور سیکلت به دلیل بیماری عروق کرونر قلب.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محسن محمودی افزود: فعالان انقلابی فضای مجازی در سراسر کشور در سال جاری به دلیل محدودیت تاج و تخت با همکاری فضای مجازی سراج و جمهوری اسلامی قبرس همزمان در تمامی عرصه های فضای مجازی حضور دارند. معاونت فضای مجازی، شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور، راهپیمایی مجازی بیست و دوم بهمن را از صبح تا پایان شب برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته است.

وی افزود: سال گذشته این راهپیمایی و حرکت ملی با حضور میلیونی مردم مومن و خداجوی ایران به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد و استقبال باشکوه وی باعث تشویق برگزارکنندگان به برگزاری گسترده آن شد. سالها نیز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مقر دهه فجر انقلاب اسلامی تهران تاکید کرد: علاقه مندان به تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و رایانه می توانند به آدرس www.bahman1400.ir مراجعه و نام و تلفن خود را ثبت کنند. شماره، انتخاب شعار و شرکت در این راهپیمایی پوستر پیشنهادی و قرار دادن فایل آن در صفحات شخصی خود در فضای مجازی در تمامی بسترها.

بیشتر بخوانید  مراقبت بزرگ پرسپولیس پس از قهرمانی / تقسیم چند بازیکن تعیین شد! خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

وی ادامه داد: کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر نیز طیف گسترده ای از تولیدات مردمی مربوط به 22 بهمن و دهه فجر را در سایت های مرجع «عصر انتصار»، «محتوانشر» و «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» قرار داد. داده های قابل استفاده در محصولات مختلف.


دیدگاهتان را بنویسید